Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Connexxion.546 schreef:Jammer dat je jezelf negatief uitlaat over de klantenservice van Connexxion. Iedere klacht/ melding komt op dezelfde manier binnen. Vervolgens wordt er een prioriteit aan gegeven en wordt het geprobeerd zo goed mogelijk op te lossen met de middelen die ze daarvoor hebben. Er gebeurd een hoop meer achter de schermen ;).
Begrijp die negatieve uitlating anders wel hoor, mijn ervaringen zijn althans hetzelfde met dit soort meldingen. (Missende vertrekstaat in Amersfoort miste 10 maanden na de melding nogsteeds, pas bij de nieuwe dienstregeling hing er weer eentje. En in Utrecht kreeg ik pas 3 maanden nadat de concessie al afgelopen was antwoord op zo'n melding )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Eén keer per dag wel, namelijk om 19.15 uur. Die rit gaat rechtstreeks naar Zierikzee Sas en Zierikzee Busstation.
Om 19.15 uur vertrekt ook een rit van lijn 133 uit Oude-Tonge. Enige verschil is dat die meer haltes aandoet en 6 minuten later bij Zierikzee Busstation is...
De gemeente Oud-Beijerland heeft gevraagd aan Connexxion hoeveel een nachtbus moet kosten. Connexxion heeft aangegeven dat dit € 60.440 per jaar kost voor drie retourritten Oud-Beijerland - Heinenoord - Rotterdam-Zuidplein in de nachten van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. De komende maanden moet de gemeenteraad van Oud-Beijerland besluiten of ze dit willen betalen.
Reizigersoverleg wil invalidentoilet op busstation Oude-Tonge
Regelmatig vraagt het RO HWGO (Reizigersoverleg Hoeksche Waard / Goeree Overflakkee) aandacht voor het aanbrengen van een toiletvoorziening voor reizigers op de centrale en overstaplocaties. Mede op het aandringen van deze organisatie heeft de provincie een toiletvoorziening (onbemand invalidentoilet) geplaatst op het busstation Heinenoord, waar het gebruik 'gevolgd' wordt. "We zien graag een dergelijke invalidentoilet geplaatst op busstation Oude-Tonge.
Ik lees in een bericht van de provincie Zuid-Holland over werkzaamheden aan de N217 dat er bushaltes komen langs de busbaan ter hoogte van de rotonde Tienvoet.
Weet iemand hier meer van? Welke lijnen gaan hier stoppen? Is bewust gekozen voor deze plaats vanwege de nabijgelegen carpoolplaats?
In de laatste vergadering van het RO kwam het ook als idee op, mede omdat Reedijk P+R ook niet echt vlot gaat. Welke lijnen er gaan stoppen zou ik niet weten.
Hendrik schreef:Ik lees in een bericht van de provincie Zuid-Holland over werkzaamheden aan de N217 dat er bushaltes komen langs de busbaan ter hoogte van de rotonde Tienvoet.
Weet iemand hier meer van? Welke lijnen gaan hier stoppen? Is bewust gekozen voor deze plaats vanwege de nabijgelegen carpoolplaats?
Als dit doorgaat, want dat is ook een vraag, zie ik dit als een onheilspellende gebeurtenis.
Gevolg; Buslijn 160 rijdt op sommige dagen niet door Heinenoord.
Dat denk ik en ik wil het graag verkeerd hebben.
Als dit is gerealiseerd zie ik wel dat de sneldienstlijnen daar ook gaan stoppen, want dit gaat lekker snel en nergens hoeft gekeerd te worden.
Dit kan ook een mooie overstappunt zijn i.p.v. Busstation Heinenoord mede omdat er niets hoeft te keren en er al een carpoolplaats staat.
Zo denk ik erover.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
henk1234 schreef:In de laatste vergadering van het RO kwam het ook als idee op, mede omdat Reedijk P+R ook niet echt vlot gaat. Welke lijnen er gaan stoppen zou ik niet weten.
Ik denk alle lijnen. Misschien dat een aantal sneldienstlijnen er niet gaan stoppen.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Weet je zeker dat het een Setra is? Kan anders ook nog een Iveco zijn die lijken namelijk nog al op elkaar
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km