Alledaagse gebeurtenissen in Noord-Holland

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Frank93

Re: Alledaagse gebeurtenissen in Noord-Holland

Berichtdoor Frank93 » do 19 mar 2020, 16:53

Ik dacht dat er in Haarlem 7 of 8 rondrijden. Maar ze rijden daar op lijnen waar het ook beter rijden is met kleinere/kortere bussen. Onder andere lijn 14 in Spaarndam en lijn 9 met keren in Vogelenzang. Al rijdt lijn 14 nu tijdelijk niet meer naar Spaarndam zie ik.

Suus

Berichtdoor Suus » za 28 mar 2020, 16:33

Met ingang van vandaag wordt op Texel een aangepaste dienstregeling gereden door lijn 28, dit in verband met het sinds vandaag geldende aangepaste vaarschema van de TESO. Het aantal afvaarten overdag is tot 1x/2 uur gereduceerd, waardoor overdag lijn 28 ook 1x/2 uur rijdt. Aan de randen van de dag wordt vaker gevaren, dan rijdt lijn 28 wel 1x/uur.
Rame à l'approche

Frank93

Berichtdoor Frank93 » ma 30 mar 2020, 20:54

Frank93 schreef:Kan even niet meer vinden waar ik het gelezen heb, maar de halte De Vries in Noordbeemster wordt binnenkort opgeheven. Vreemde timing om deze nu op te heffen want de gemeente heeft nog niet zo lang geleden deze halte vernieuwd.

En inmiddels is deze halte heel stilletjes opgeheven. Reed lijn 129 vanmiddag en merkte opeens op dat de halte verdwenen is. Heb dus helaas geen exacte datum voor de wiki voor deze wijziging.

Etienne
Contacteer:

Berichtdoor Etienne » di 31 mar 2020, 08:35

Ach, in heel Nederland zijn wel meer haltes allemaal netjes verhoogd en vervolgens 1 of 2 jaar later opgeheven. En in veel gevallen blijft dat verhoogde perronnetje netjes liggen. :')
Elke dag van Pijnacker Centrum naar Spijkenisse Centrum en terug.

Kijk ook eens op mijn wandelwebsite voor wandelverslagen en bijbehorende foto's of kijk op mijn wandelblog over het wandelen op de GR5 (Grande Randonee 5)

Terug naar “OV in West-Nederland”