Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 6647
Lid geworden op: Di 29 Jul 2014, 21:49
Locatie: Apeldoorn

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor regenmaker » Di 30 Okt 2018, 16:20

Gaat Syntus Utrecht de korte ritten tussen Hoevelaken en Amersfoort per december op lijn 102 rijden?
Vaste reiziger Syntus Gelderland en Bravo (Hermes).

Maxim
Berichten: 181
Lid geworden op: Ma 19 Sep 2011, 10:52
Locatie: Utrecht

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Maxim » Di 30 Okt 2018, 20:26

Nee

Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 6647
Lid geworden op: Di 29 Jul 2014, 21:49
Locatie: Apeldoorn

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor regenmaker » Di 30 Okt 2018, 20:46

Het wordt dan niet echt handig qua exploitatie. Ik ben benieuwd hoe men dit gaat oplossen.
Vaste reiziger Syntus Gelderland en Bravo (Hermes).

Lijn 45
Berichten: 2117
Lid geworden op: Do 02 Mar 2017, 12:06

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Lijn 45 » Di 30 Okt 2018, 20:48

Door een onderaannemer in te huren?

Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 4975
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Milco » Di 30 Okt 2018, 21:06

Rijdt Besseling nog in opdracht van Syntus op de Veluwe? Zij zitten immers in Amersfoort. ;)
Website: http://ov-almere.weebly.com/ --> update: 28-11-2018
Youtube: http://www.youtube.com/ovinalmere1 --> update: 15-11-2018

Informatie Keolis Almere: http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html

Gebruikersavatar
cassie127
Berichten: 3408
Lid geworden op: Do 18 Jul 2013, 20:22
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor cassie127 » Di 30 Okt 2018, 23:41

De nieuwe dienstregeling staat in OVinfo, ook is deze in te zien op de website van Syntus Utrecht (onder Reizen)
Online archief dienstregelingen: http://busboekjesenlijnfolders.nl
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 29286 km, Bus: 1361,5 km, Metro: 185,5 km, Tram 42,2 km (09-12)

Lijn 45
Berichten: 2117
Lid geworden op: Do 02 Mar 2017, 12:06

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Lijn 45 » Wo 31 Okt 2018, 07:49

Dat was al bekend. :wink:
Milco schreef:Rijdt Besseling nog in opdracht van Syntus op de Veluwe? Zij zitten immers in Amersfoort. ;)

Besseling heeft al hun lijnbussen verkocht of overgedragen aan Van Kooten.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 30655
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Daniel » Wo 31 Okt 2018, 08:10

Lijn 45 schreef:Dat was al bekend. :wink:.

Niet dat hij ook al op de Syntus-site staat, daar stond hij gisteren eerder op de avond nog niet op namelijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 30655
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Daniel » Wo 31 Okt 2018, 20:43

Ik blijf die nieuwe dienstregeling toch opmerkelijk vinden, nu ook met de exacte tijden erbij... als ik 'ns kijk naar de ritten waar ik vrijwel dagelijks in zit dan zie ik dat de bewuste X80 twee minuten extra de tijd krijgt om Amersfoort - Scherpenzeel De Molen af te leggen, geen idee waar die twee minuten voor nodig zijn gezien de betreffende rit dagelijks op Woudenberg De Poort z'n tijd staat af te wachten omdat 'ie te vroeg is :roll:
Op Scherpenzeel - De Klomp heeft 'ie die minuten door drukte met grote aantallen instappers harder nodig, maar daar blijft de rijtijd exact gelijk aan wat 'ie nu is.

Op de terugweg dan juist een inkorting van de rijtijd tussen Woudenberg en Amersfoort, dat oogt toch verre van realistisch aangezien de rijtijd daar zelfs nu er geen opstoppingen meer zijn juist precies of net niet gehaald wordt. De bus op dat stuk juist zelden te vroeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 30655
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Daniel » Vr 02 Nov 2018, 23:07

Terwijl het vervoerplan het heeft over uitbreiding van frequenties op de Uithoflijnen kom ik net in de dienstregeling juist het tegenovergestelde tegen: in de middagspits gaan ze allemaal terug naar 2x/uur i.p.v. 3x/uur en in de ochtendspits vervalt er op 204 en 206 meer dan er bij komt.
Wel wordt de bedieningsperiode aardig uitgebreid met tot ca. 17.30 uur nog ritten van Amersfoort naar Utrecht. Naar Amersfoort reizen kan voortaan ook vroeger, maar niet in de ochtendspits.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

slingermonyet
Berichten: 99
Lid geworden op: Di 19 Mei 2015, 11:43

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor slingermonyet » Za 03 Nov 2018, 13:14

Het valt me ook steeds op dat er minder ritten worden gereden met het nieuw v plan. Maar je krijg er in spitsen extra 200 lijnen tog. Zo rijden minder ritten in spitsen voor de 2 en 4 vanwege drukte in t verkeer en op tijd komen. Maar dan zou de extra 200 lijnen ook te laat komen door drukte. En het verbaas me dat er nog niks word gedaan voor Leusden centrum zuid drama.

dnmw2705
Berichten: 1435
Lid geworden op: Wo 23 Nov 2016, 16:12
Locatie: Zeist

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor dnmw2705 » Vr 14 Dec 2018, 17:05

Ik gok dat er ergens iets mis gaat bij Syntus. Op geen enkele halte tussen Utrecht Archimedeslaan en Station Driebergen Zeist hangen vertrekstaten van de N8.. Ook de KV1 geeft aan dat ze niet op de haltes stoppen, maar in vervoersplan stond dit wel degelijk. Ook klantenservice van Keolis zegt dat ze stoppen op die haltes
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.

SuperGhost
Berichten: 2657
Lid geworden op: Ma 28 Jul 2014, 05:41

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor SuperGhost » Vr 14 Dec 2018, 17:16

Mag je op die haltes wel instappen dan? Anders zijn de vertrektijden natuurlijk ook niet relevant.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 30655
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Daniel » Vr 14 Dec 2018, 17:29

Volgens de dienstregeling wordt daar niet gestopt, dat deed de oude N81 ook al niet trouwens.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

dnmw2705
Berichten: 1435
Lid geworden op: Wo 23 Nov 2016, 16:12
Locatie: Zeist

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor dnmw2705 » Vr 14 Dec 2018, 18:19

Ik zou hierbij denken dat ie gewoon stopt. Vooral omdat er over dat gedogen staat. Afbeelding
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.

Gebruikersavatar
Meltrain
Berichten: 13669
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:29
Locatie: Rotterdam (Lombardijen)

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Meltrain » Vr 14 Dec 2018, 18:21

Heeft die lijn het lijnnummer N8 of N08?
In mijn herinnering heeft Syntus namelijk een jaar eerder alle nachtlijnen een drie”cijferig” lijnnummer gegeven, omdat anders de systemen het niet aan konden. Lijn N3 werd toen N03.
I'm more into trains than training and my favourite sport is transport.
Dagelijks reiziger Rlb - Asa.

sirvinniei
Berichten: 1972
Lid geworden op: Vr 04 Okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor sirvinniei » Vr 14 Dec 2018, 18:55

Hoe gaat het overigens met Syntus flex?

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 30655
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor Daniel » Vr 14 Dec 2018, 19:33

@Meltrain: Het is meer dat de DRIPs geen lijnnummer van vier tekens kunnen tonen.

@dnmw2705: Dat hele stukje is achterhaald, 428 rijdt bv. ook niet naar Zeist zoals daar staat.
Er wordt wel vaker nog een kleine aanpassing gedaan na het vaststellen van het vervoerplan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/

dnmw2705
Berichten: 1435
Lid geworden op: Wo 23 Nov 2016, 16:12
Locatie: Zeist

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Berichtdoor dnmw2705 » Vr 14 Dec 2018, 19:49

Daniel schreef:@dnmw2705: Dat hele stukje is achterhaald, 428 rijdt bv. ook niet naar Zeist zoals daar staat.
Er wordt wel vaker nog een kleine aanpassing gedaan na het vaststellen van het vervoerplan.
Ik had het Maxim gevraagd en die gaf aan dat het wel nog zou gaan. Wellicht alsnog aangepast idd

Persoonlijk had ik gekozen voor wat tijdsverschil, maar dat lukte niet ivm de eerste rit van N8 naar Wageningen. Nu N50 en N8 allebei vanaf Utrecht CS om 4:00
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.


Terug naar “OV in West-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten