Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
wouter15
Berichten: 844
Lid geworden op: Di 24 Jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand

Berichtdoor wouter15 » Do 12 Mar 2015, 16:56

Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand in trein

12 maart 2015

In het tussenstuk van een trein nabij station Abcoude is donderdagmiddag een kleine brand uitgebroken. Door de brand is het treinverkeer tussen Utrecht Centraal en Amsterdam en Schiphol flink gestremd.
Een woordvoerder van de NS verwacht dat er tot 19.00 uur geen treinen zullen rijden op het traject in verband met de bluswerkzaamheden.


De intercity's tussen Amsterdam en Utrecht worden omgeleid. Tussen Amsterdam Muiderpoort en Breukelen is helemaal geen treinverkeer mogelijk. Lees verder

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 31473
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Berichtdoor Suus » Do 12 Mar 2015, 17:44

Betreft ICM in een s3500 richting Utrecht, staat deels op de helling van het aquaduct. De metro is open tussen CS en Holendrecht.
Rame à l'approche

groningen
Berichten: 884
Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 16:15

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Berichtdoor groningen » Do 12 Mar 2015, 19:41

4 sporen en alles is geblokkeerd; briljant!

playertwo
Berichten: 979
Lid geworden op: Vr 14 Mar 2008, 20:01

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Berichtdoor playertwo » Do 12 Mar 2015, 19:48

Bovenleiding zal spanningsloos moeten op last van de brandweer. Volkomen logisch dus.

Roeland
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 11 Jul 2012, 10:53

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Berichtdoor Roeland » Vr 13 Mar 2015, 11:47

De omgeleide IC via Hilversum was weer eens "persfect" geregeld.
De IC die om 19.08 uur uit Amsterdam zou vertrekken, bleef wachten totdat de sprinter naar Weesp e.v. van 19.10 voorlangs was gegaan, bleef vervolgens tot Weesp achter diezelfde sprinter sukkelen, reed na Weesp een stukje redelijk door, en ging rond 19.50 op Overvecht staan wachten, totdat de 19.53 IC naar Nijmegen was vertrokken, en kwam uiteindelijk rond 19.58 op Utrecht aan.
Mijn gevoel zegt mij, dat de omgeleide IC aanzienlijk sneller was geweest wanneer de omgeleide IC net vóór de sprinter richting Weesp was vertrokken (vertrek op CS 19.07 IC Lelystad, 19.09 omgeleide IC en 19.11 sprinter Zwolle)...


Terug naar “OV in West-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten