En juist daar is dat keerspoor dus voor bedoeld :) Ten eerste omdat keren op Leidschenveen onhandig is vanwege de drukte met de HTM trams, maar ten tweede omdat men daar onvoldoende materieel voor heeft. Heel simpel gezegd: hoe verder weg het keerspoor ligt, hoe meer rijtuigen men nodig heeft om de 5 minuten dienst aan te bieden. Met het materieel dat men heeft haalt men een 5 minuten dienst van De Akkers tot Pijnacker Zuid. Pijnacker Centrum wordt al krap, als je langs het perron zou keren zou het nog net gaan maar dat wordt gevaarlijk bij vertragingen. Volgens mij kon men nog maximaal 6 extra rijtuigen kopen binnen het bestaande contract, dat is dus precies genoeg tot Pijnacker Zuid, maar niet verder.Natorious schreef:Maar is het dus geen idee om op het eerder genoemde traject de 5'min intervallen uit te breiden in de ochtendspits?
Keervoorziening metrolijn E in Langsingerland of Pijnacker
Re: Keervoorziening metrolijn E in Langsingerland of Pijnacker
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 181 gasten