Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
-
- Berichten: 4391
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Waarom zou Syntus ineens alles in eigen beheer doen? Deze lijnen liggen nu eenmaal niet echt efficiënt in een pakket te krijgen of je moet een creatieve oplossing ervoor vinden.
-
- Berichten: 988
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lekker Marvin :Y Zutphen-Oldenzaal v.v. straks?
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dacht dat hij mij straks naar school mocht brengen op Zwolle - Enschede/Kampen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Hij flirtte bijna ja (A)
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat hij toch liever dit heeft:
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat hij toch liever dit heeft:
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Rošero 1801 heeft bij Besseling het nummer 610.
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 19:51
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Afgelopen zaterdag kwam ik op de Duitse Autobahn 30 een (ik denk) nieuwe Rošero tegen ter hoogte van Osnabrück. Worden nog wat van deze busjes verwacht?
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Er rijden op dit moment 4 Rošero's, er moeten uiteindelijk 13 exemplaren bij Syntus gaan rijden. En de andere 9 zijn nog niet gesignaleerd in Nederland. Dus de meeste busjes worden nog verwacht.
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 19:51
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Was vast busje nummer 5 dan!
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Rošero 1805 is inmiddels voorzien van chipkaartappratuur en heeft de eerste meters buiten de stalling (Amf) er al opzitten. Wat me opviel was dat het nummer van de bus linksvoor op de motorkap, rechts naast de deur en rechtsboven op de achterzijde staat.
Setra 1727 rijdt niet meer voor Pouw, maar voor Tourquase.
Setra 1727 rijdt niet meer voor Pouw, maar voor Tourquase.
-
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
18 uur geleden verscheen er op de Facebook- pagina van Rosero Benelux dit filmpje. Suggereert dat er weer twe Rosero's bij zijn gekomen.
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
^^ en zo te zien staan er nog 4 op voorraad die klaar gemaakt moeten worden. :pos:
Nu is het vertegenwoordigende bedrijf een stuk kleiner dan grote 'bus-bouw reuzen' maar, ondanks de enthousiaste video (wéér twee) lijkt het mij toch dat de instroom van deze midi-bussen niet heel vlot gaat.
Produceren ze in de fabriek ook zo 'stuk voor stuk' met tussenpozen?
Lijkt mij toch dat men die 13 stuks in één batch produceert.. tenzij er misschien ook vertraging zit op de uitlevering van Iveco chassis?
Nu is het vertegenwoordigende bedrijf een stuk kleiner dan grote 'bus-bouw reuzen' maar, ondanks de enthousiaste video (wéér twee) lijkt het mij toch dat de instroom van deze midi-bussen niet heel vlot gaat.
Produceren ze in de fabriek ook zo 'stuk voor stuk' met tussenpozen?
Lijkt mij toch dat men die 13 stuks in één batch produceert.. tenzij er misschien ook vertraging zit op de uitlevering van Iveco chassis?
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Op http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... s-utrecht/ zie ik naast de buurtbusjes 101 - 118 ook nog een serie buurtbusjes met de nummers 119 - 123 staan. Weet iemand hier toevallig meer over?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Er staan (of stonden in elk geval) bij de stalling in Amersfoort nog een hele zooi buurtbusjes, vermoedelijk zijn dat die 119-123. Ik denk dat het reservewagens zijn want ze zijn in de plaats gekomen van de ex-Connexxion Fiat-buurtbusjes en het oude buurtbusje in oorspronkelijke Syntus huisstijl dat daar stond.
Toen ik daar langs kwam zag ik er ook een buurtbus met bestickering van een bepaalde lijn staan (dacht een van de buurtbussen rond Woerden) en dat was er eentje uit de serie 101 - 118, die was dus vermoedelijk even omgeruild voor onderhoud / reparatie.
Toen ik daar langs kwam zag ik er ook een buurtbus met bestickering van een bepaalde lijn staan (dacht een van de buurtbussen rond Woerden) en dat was er eentje uit de serie 101 - 118, die was dus vermoedelijk even omgeruild voor onderhoud / reparatie.
Dat denk ik niet, zoals op eerdere foto's te zien was komen de busjes namelijk al met rood dak en bestickering uit de fabriek in Slowakije en de exemplaren die daar klaar staan zijn nog geheel wit.Durashift schreef:en zo te zien staan er nog 4 op voorraad die klaar gemaakt moeten worden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Er staat op die site ook bij tijdelijke: 1165-1182 en 1166-1181.. Iemand ook een idee wat daar het verschil tussen was?wouter15 schreef:Op http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... s-utrecht/ zie ik naast de buurtbusjes 101 - 118 ook nog een serie buurtbusjes met de nummers 119 - 123 staan. Weet iemand hier toevallig meer over?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zo af en toe moeten ze de ov-chipkaart gegevens even uitlezen. Dat zal onder andere een van de redenen kunne zijn.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Waar reageer je op?
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Op dat van die buurtbusjes wat in het vero vr daarboven nog geciteerd is
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De 1165-1182 zijn de XX 419X, de 1166-1181 zijn de 42XX.dnmw2705 schreef: Er staat op die site ook bij tijdelijke: 1165-1182 en 1166-1181.. Iemand ook een idee wat daar het verschil tussen was?
-
- Berichten: 427
- Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nee, want de Syntus buurtbussen hebben een handheldscanner. Met GPRS wordt de data elke dag verstuurd. Dus dat is geen reden om een vestiging te bezoeken.cassie127 schreef:Zo af en toe moeten ze de ov-chipkaart gegevens even uitlezen. Dat zal onder andere een van de redenen kunne zijn.
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dan is dat dus veranderd... Kan mij herinneren dat het eerder wel moest gebeuren omdat toen niet al die dingen een GPRS verbinding hadden. Maar dat was/is zo in Midden-Overijssel
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zijn de 1001-1101 eigenlijk al door de modificaties heen gekomen?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 988
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat is niet juist, 1172/1175/1177/1178/1179 waren ook 41XX.Lijn 45 schreef:De 1165-1182 zijn de XX 419X, de 1166-1181 zijn de 42XX.dnmw2705 schreef: Er staat op die site ook bij tijdelijke: 1165-1182 en 1166-1181.. Iemand ook een idee wat daar het verschil tussen was?
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat staat er ook.
@dnmw De eerste heeft nu een aangepast schot achter de chauffeur (á la 1600) verder zijn er nog geen aanpassingen gedaan.
@dnmw De eerste heeft nu een aangepast schot achter de chauffeur (á la 1600) verder zijn er nog geen aanpassingen gedaan.
-
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Is die toevallig geruild voor de 1717? De 1717 zag ik vanavond namelijk rijden op het pendelvervoer richting stadion Galgenwaard voor het WK-vrouwenvoetbal.Lijn 45 schreef:Rošero 1805 is inmiddels voorzien van chipkaartappratuur en heeft de eerste meters buiten de stalling (Amf) er al opzitten. Wat me opviel was dat het nummer van de bus linksvoor op de motorkap, rechts naast de deur en rechtsboven op de achterzijde staat.
Setra 1727 rijdt niet meer voor Pouw, maar voor Tourquase.
Re: Busmaterieel Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De 1717 reed al langer voor Pouw. Ze hebben gelijktijdig voor Pouw gereden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 181 gasten