Aardig onderweg: nieuwe pay-off RET

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Suus

Re: Aardig onderweg: nieuwe pay-off RET

Berichtdoor Suus » Zo 05 Okt 2008, 16:30

Vaak tekent een gemeente een contract met een groot bedrijf (zoals CBS Outdoor of JCDecaux) en die zorgen dan voor straatmeubilair in ruil voor het verhuren van reclameruimtes. Soms stelt zo'n bedrijf dan voor nieuw meubilair te plaatsen, en met goedkeuren van de gemeente gebeurt dat dan. Abri's in kleinere dorpen en steden en op het platteland zijn vaak wel van de gemeente of provincie (Zeker de modellen zonder advertenties).

Dat bedrijf is verantwoordelijk voor onderhoud en vervanging en doen dat vaak ook snel, aangezien het imagoschade en geld kost als ze niet mooie plaatsen hebben voor reclame. Als bedrijf hang je liever met je posters in een mooi schoon bushokje dan een volledig met dieselroet beslagen stinkend half lekkend bushokje met ingeslagen ruiten. En zeg nou zelf, wat zou je zelf willen :mrgreen:
Rame à l'approche

mb90

Berichtdoor mb90 » Zo 12 Okt 2008, 21:59

Voor deze nieuwe slogan zijn sinds kort ook 2 bussen (de Citaro's 241 en 246) en 2 trams (de Citadissen 2046 en 2058) blauw bestickerd met een aantal van de al genoemde speerpunten erop.

Vanmorgen om 8:30 uur kreeg ik toevallig de 241 met de blauwe bestickering voor mijn lens bij beginpunt Station Zuid voor Buslijn 48 richting het Centraal Station:
Afbeelding
OVopZuid - De site voor al het OV in Rotterdam-Zuid

Vanaf nu wat minder frequent in het OV te vinden.

tsov

Berichtdoor tsov » Zo 12 Okt 2008, 22:02

Ziet er best tof uit! :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.

lausteen

Berichtdoor lausteen » Ma 13 Okt 2008, 13:24

Jammer dat ik met mijn SOV-chipkaart ben uitgesloten van het spaarsysteem :?

Terug naar “OV in West-Nederland”