Pagina 8 van 19

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: do 25 jul 2019, 14:20
door htm_tram
Wagen 1101 de gelede R net uitvoering rijdt sinds vandaag instructie ritten voor het personeel.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: do 25 jul 2019, 19:36
door OVspotter070
Over de laadpalen in Zoetermeer. Het energiestation ligt midden op een buffer. Heel dom over nagedacht.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: do 25 jul 2019, 21:38
door Daan76
OVspotter070 schreef:Over de laadpalen in Zoetermeer. Het energiestation ligt midden op een buffer. Heel dom over nagedacht.

Lees ff terug naar donderdag 18 juli... ;)

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: do 25 jul 2019, 22:41
door OVspotter070
Ohja. Oops. :oops:

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 13:57
door Cas
Hybride gasploffer Citaro 5168, in de MDRH-kleurstelling, rijdt net bij Gorinchem de A27 op, vanuit richting Schelluinen (van een dealer, of op bezoek bij de stalling daar?). Ook echt richting Utrecht de A27 op, dus waarschijnlijk naar de A12 op naar Zoetermeer ofzo? Naar Delft/Den Haag lijkt het me echt een stuk sneller om over Rotterdam te gaan, of hij moet compleet ergens anders heen.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 14:10
door Milco
Evobus zit in Nijkerk. ;)

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 14:48
door nvdw
In Schelluinen zit Dubbeldam, die doet schadeherstel en spuiten/bestickering; zal wel voor dat laatste zijn.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 17:10
door OVspotter070
Op de website van EBS staan inmiddels informatie over de omleiding van de Sebastiaansbrug. Maar de info is fout. Ze hebben de lijnen ingezet wat nu door CXX wordt gereden.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 21:51
door MLouter
Kan iemand mij vertellen waar de Laadpalen in Delft komen? Ik heb op het station nog niks gezien, al loop ik gewoonlijk onder het busstation door dus kan zijn dat ik het gemist heb, maar meestal vallen mij dat soort dingen wel op.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: ma 29 jul 2019, 21:54
door OVspotter070
Bij de halte Abtswoudsepark in Tanthof moet je zijn. Daar komen de laadpalen. VGM 4 ervan.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 13:52
door jorawesome
Ik vraag mij overigens wel af of de nieuwe lijn (42) tussen Voorschoten en Wassenaar bij halte Johan de Wittstraat ter hoogte van de Hofcampweg of bij de kruising met de Van Zuylen van Nijeveltstraat stopt.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 17:36
door Lucsroof
Ik ben al bij dat die langs Van Duivenvoordelaan en Starrelburglaan gaat

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 17:38
door Lucsroof
Maar ik neem aan dat die wel bij halte Johan de Wittstraat stopt

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 18:47
door Thom69
jorawesome schreef:Ik vraag mij overigens wel af of de nieuwe lijn (42) tussen Voorschoten en Wassenaar bij halte Johan de Wittstraat ter hoogte van de Hofcampweg of bij de kruising met de Van Zuylen van Nijeveltstraat stopt.
Bij de Van Zuylen van Nijeveltstraat, zie route hieronder.

De dienstregeling staat sinds vanavond in OVinfo :)Afbeelding

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 20:42
door Milco
Gaat EBS de veilinglijnen zelf rijden of blijft het uitbesteed worden?

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 20:44
door Etienne
Deze gaan ze zelf rijden. :)
(of sommige chauffeurs daar echt happy mee zijn, dat laten we in het midden)

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 20:50
door Durashift
OVspotter070 schreef:Over de laadpalen in Zoetermeer. Het energiestation ligt midden op een buffer. Heel dom over nagedacht.


Daar zal toch wel een technische reden voor zijn, lijkt mij.

(bekabeling ondergronds staat geen andere plek toe :?: )

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 21:29
door OVspotter070
Op lijn 61 hebben ze de bestemingen aan de verkeerde kant gezet. En lijn 44 richting Duinrell mist halte Stadshoudersplein

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 22:28
door Daan76
Etienne schreef:Deze gaan ze zelf rijden. :)
(of sommige chauffeurs daar echt happy mee zijn, dat laten we in het midden)

Het idee speelt om alleen de chauffeurs die dit niet erg vinden te laten rijden. Even afwachten of dat echt zo gaat worden.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 22:31
door Frank93
Wat is er mis met die lijnen dan?

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 22:49
door JordiBrabant
Ik vermoed dat te maken heeft met hoe vroeg die ritten zijn.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 23:03
door WSM
Overigens werden deze ritten in het verleden ook (deels) door de eigen stallingen gereden. Ik herinner mij bv. in de Veolia-tijd twee omlopen uit Den Haag (101 en 102) die begonnen met een rit naar de veiling en toen Connexxion nog reed voor 2009 waren er ook diensten in Delft die begonnen met een vroege veilingrit.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: vr 02 aug 2019, 23:26
door Daan76
JordiBrabant schreef:Ik vermoed dat te maken heeft met hoe vroeg die ritten zijn.

Klopt

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: za 03 aug 2019, 00:09
door htm_tram
Of ik nou om 04:30 uur moet beginnen voor de veilingritten of voor de airport bus maakt dat ook niet meer uit.

Re: Concessie Haaglanden Streek (2019-2030)

Geplaatst: za 03 aug 2019, 01:33
door Lucsroof