Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Daniel »

‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden
DORDRECHT - Na jaren gesteggel was het gisterochtend eindelijk zover: AH to go opende de deuren van het nieuwe filiaal in het stationsgebouw in Dordrecht.
Het is de 32ste stationswinkel van Albert Heijn in Nederland.

,,En Dordrecht heeft nu ook weer een avondwinkel,’’ zegt filiaalmanager Hans Versluis. ,,We zijn elke dag tot 23.00 uur geopend.’’

Versluis richt zich met zijn winkel op de reiziger in het openbaar vervoer, maar wil zeker ook naam maken als buurtwinkel. ,,Ook de mensen in de buurt moeten weten dat wij er zijn tot laat in de avond. Daarom gaan we deze week ook flyeren in de omgeving van de winkel. Maar uiteraard, de reiziger in het openbaar vervoer is voor ons ook belangrijk.’’

Versluis rekent op ongeveer 17.000 klanten per week. ,,Dat is voor een winkel met deze opzet heel normaal, je ziet dat ook op andere stations. Maar goed, nu moet het eerst bekend worden dat we er zijn. Op de openingsdag reken ik op duizend klanten.’’

De bezoekers zelf zijn tevreden over wat ze aantreffen in de voormalige brasserie in het stationsgebouw.

De winkel opent op maandag tot en met vrijdag om 6.00 uur, op zaterdag om 7.00 uur en op zondag om 8.00 uur.

Bron: Algemeen Dagblad
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: Dordrecht: 'AH to go' op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door bassie92 »

Ik vínd het echt super dat er nu ook een AH to go is op station Dordrecht. Dat hoort eigenlijk wel bij zo'n grote stad/station als Dordrecht. Je zag ook heel veel mensen gelijk met AH to go producten lopen op het station. :-D
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Vinny »

Ik mis een plaats om lekker even te zitten om een kopje koffie en een gebakje of een tosti te gebruiken... :(
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: Dordrecht: 'AH to go' op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door bassie92 »

Het is wel jammer dat het ten koste ging van het restaurant maar ik denk dat het wel een succes wordt, deze AH to go.
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Jurjen »

Vinny schreef:Ik mis een plaats om lekker even te zitten om een kopje koffie en een gebakje of een tosti te gebruiken... :(
Koop een treinkaartje et voila: de trein is uw zitplaats. (Liefst wel buiten de spits! ;-))
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Suus »

17.000 klanten per week. Ik vraag mij af of ze dat in Leiden nog wel halen sinds ze er daar twee :shock: hebben. Voor mij is een fatsoenlijk station in ieder geval niet compleet zonder AH To Go. Mag er dan wel duurder zijn dan in een normale supermarkt, het is er vaak nog altijd goedkoper dan bij de andere tenten op het station.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Vinny »

Koop een treinkaartje et voila: de trein is uw zitplaats. (Liefst wel buiten de spits! ;-))
Ze hebben in Dordrecht ook belachelijk lange overstappen...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Stefan
Berichten: 4304
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Stefan »

Ik vind de komst van die AH to Go in Dordt ook wel fijn, ik tref het 's avonds namelijk altijd dat ik ruim een half uur kan gaan staan wachten op de 166 als ik vanuit de trein kom. ;)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Chauf21 »

Vinny schreef:Ik mis een plaats om lekker even te zitten om een kopje koffie en een gebakje of een tosti te gebruiken... :(
Heb geduld. Dergelijke initiatieven worden opgezet op proefstation Leiden.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Justin »

Vinny schreef:Ze hebben in Dordrecht ook belachelijk lange overstappen...
Och, meestal vijftien minuten (wat best guur kan zijn bij een opstekende wind). Terugsteekacties duren weer wel lang, afhankelijk van de s5000 of die nu wel of niet rijdt.

Die kiosk op 4/5 heeft meestal ook vreemde openingstijden, vind dat dat ding net zo goed dicht moet, maar ja, voor overstappers van de s2100 naar de s1900 is dat ding wel weer handig.... Maar ook dan is het niet goed zitbaar.

Ik ga hem morgen maar eens uitproberen, moet toch naar Asd morgen... en as usual ga ik dan via Ddr...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: Dordrecht: 'AH to go' op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door bassie92 »

Is die kiosk op perron 4/5 wel eens open?? Nog nooit gezien, dacht altijd dat ie dicht was.
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Dordrecht: ‘AH to go’ op station wil óók buurtwinkel worden

Bericht door Jurjen »

Bee schreef:17.000 klanten per week. Ik vraag mij af of ze dat in Leiden nog wel halen sinds ze er daar twee :shock: hebben. Voor mij is een fatsoenlijk station in ieder geval niet compleet zonder AH To Go. Mag er dan wel duurder zijn dan in een normale supermarkt, het is er vaak nog altijd goedkoper dan bij de andere tenten op het station.
Ja, dat halen ze.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 167 gasten