Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door AppleMoose »

Hij had op z'n eerst verantwoording moeten afleggen middels een debat in het college en dus niet overlaten aan een ander.
Als hij in dat debat had aangegeven om terug te treden als wethouder had ik dat een stuk symphatieker gevonden dan wat hij nu heeft gedaan.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door waldo79 »

Maar heeft Herrema voor gisteren dan niet al eens openheid van zaken gegeven tegenover de gemeenteraad?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door Fles »

Ik weet er lang niet alles van. Blijkbaar is hij in de loop der tijd heel open geweest over alles wat er speelde, en dan kan ik me inderdaad voorstelen dat je er het bijltje bij neergooit als er het zoveelste lijk uit de kast komt zetten. Jammer, want hoe moet het nu verder?
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door playertwo »

Blijkbaar heeft deze wethouder er al enigszins de bezem doorgehaald. Het schijnt dat een deel van die lijn al klaar is, als ze die delen alvast in gebruik nemen, heb je tenminste al iets. Als ze daarna het stuk in het centrum per station en stuk voor stuk in gebruik gaan nemen zal de meuk ergens in 2020 en met nog wel een aantal tegenvallers volledig operationeel zijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door Suus »

Dat wordt erg lastig, er zijn dan wel twee tunnelboormachines, maar ik ga er niet vanuit dat die tegelijkertijd een tunnel boren. Dat er twee tunnelboormachines zijn is al opvallend, in de meeste gevallen wordt er met één boor twee tunnels geboord, zoals ook in Rotterdam bij de RandstadRail.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

'Het gaat goed met Noord-Zuidlijn'

Bericht door Chauf21 »

'Het gaat goed met Noord-Zuidlijn'
Geplaatst op: zondag 22 februari 2009 om 13:43
Laatst bijgewerkt: zondag 22 februari 2009 om 15:56

AMSTERDAM - Anders dan de beeldvorming doet geloven gaat het goed met de Noord-Zuidlijn. Dat zei oud-wethouder van Financiën in Amsterdam Geert Dales (VVD) zondag in het televisieprogramma Buitenhof.
Lees verder
En de uitzending van Buitenhof is hier te vinden: http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/ ... /41069875/.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Amsterdamse wethouder weg om Noord-Zuidlijn

Bericht door tsov »

Reportage van AT5 met vergelijking tussen Charleroi en NZL
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 101 gasten