OV SAAL

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: OV SAAL

Bericht door Ruben »

Wat heerlijk Nederlands om geen beslissing te nemen over Amsterdam Zuid dokmodel, maar nu dus geld in 4-sporigheid van het gehele traject te pompen terwijl het belangrijkste station misschien niet meer zoals de huidige stand van zaken aanwezig blijft op de lijn. Is een en ander later dan wel makkelijk ondergronds te krijgen?
Bij station Rai is aan de zuidzijde ruimte overgelaten voor 2 extra sporen en het huidige design van het station was er juist op voorbereid dat zo'n soort uitbreiding er zou komen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OV SAAL

Bericht door Vinny »

Het dokmodel kun je op je buik schrijven. ProRail investeert er geen cent meer in. Dus als één of andere toko de sporen ondergronds wil hebben, betalen ze dat lekker zelf. En dat doet dan natuurlijk niemand, want dan moet je een paar miljard op tafel leggen...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: OV SAAL

Bericht door Ruben »

Het was sowieso al de bedoeling dat private investeerders een hoop erin zouden investeren, o.a. door verkoop van de grond erop. Nu dat laatste toch al lastig gaat in deze tijden zijn die investeringen juist ook al weg; dat Prorail afhaakt is dan meer een spuit 11 gevalletje. De HSL'etjes (if ever) mogen dus mooi langs de bruine grindtegels en het minimalistische overkappinkje van Amsterdam Zuid gaan halteren. :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: OV SAAL

Bericht door JWM »

Als je de ringsweg nou eens wél onder de grond stopt heb je alsnog de kans om er een mooi verblijfsgebied van te maken met in het hart het nieuwe bovengrondse station Zuidas.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: OV SAAL

Bericht door Bastiaan »

Zitten ze daar bij ProRail te slapen ofzo? De pagina met de documenten voor het OTB is zichtbaar, maar als ik er vervolgens op klik moet ik een naam en wachtwoord invoeren. Dat lijkt mij niet echt de bedoeling als ze sinds vandaag ter inzage horen te liggen ...

EDIT: Alsof ze meelezen, was de beveiliging kort na het plaatsen van mijn bericht er af gehaald :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten