Stremming spoorlijn Leerdam - Geldermalsen

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Stremming spoorlijn Leerdam - Geldermalsen

Bericht door Daniel »

Stremming spoorlijn Leerdam - Geldermalsen
Geplaatst op: vrijdag 7 augustus 2009 om 18:35
Laatst bijgewerkt: vrijdag 7 augustus 2009 om 18:37

In verband met de sloop van het Viaduct over de A2 bij Beesd, rijden er op zaterdag 15 augustus en zondag 16 augustus bussen in plaats van treinen tussen Leerdam en Geldermalsen. De werkzaamheden zijn niet van invloed op het treinverkeer van maandagochtend.
De bussen stoppen bij Beesd aan de provinciale weg omdat het station niet bereikbaar is. Voor de landgoedfair Mariënwaerdt rijden er van 09.30 uur tot 18.30 uur tussen Geldermalsen en het Voetveer bij Enspijk om de 15 minuten extra bussen.

Reizigers kunnen de vertrektijden vooraf raadplegen:
  • Via internet: www.arriva.nl
  • Via OV-reisinformatie: 0900 – 9292 (€ 0,70 per minuut)

Daarnaast is er een folder beschikbaar bij:
  • De Arriva Store in Dordrecht
  • De Arriva Store in Gorinchem
Kaartje
Voor het vervoer met de vervangende bus heeft de reiziger een geldige treinkaart nodig.

Reistijd
De reis Leerdam – Geldermalsen en retour duur circa 15 minuten langer dan de reguliere treinreis. De bestaande treinaansluitingen in Geldermalsen kunnen niet worden gehandhaafd.

Halte
In Leerdam en Geldermalsen vertrekken de bussen voor het NS-station. In Beesd bij halte Rempt, Veerweg (aan de Veerweg bij de afslag aan de provinciale weg richting Beesd).
Lees verder

Vraag me toch wel af of Arriva eigenlijk wel weet waar ze rijden... zover ik weet gaat het spoor nog altijd onder de A2 door en is er dus geen viaduct over de A2 :P Wel eentje van de A2 over het spoor :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten