S-Bahn Zuidvleugel

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: S-Bahn Zuidvleugel

Bericht door playertwo »

Of nog beter: hebben ze er al een oplossing voor bedacht :twisted:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: S-Bahn Zuidvleugel

Bericht door Meltrain »

Daan schreef:Als ze echt zo slim zijn bij de TU, pleuren ze er even een onderzoek tegenaan...
We ZIJN slim op de TU. 8-)
Maar ik kan helaas niet helpen, want ik doe Technische Aardwetenschappen en dat heeft (vooralsnog) niks met zwerfstromen te maken. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: S-Bahn Zuidvleugel

Bericht door Wubbo »

Mja. Hadden ze niet ook een brug in Delft waar ze een tram overheen wilden leggen, maar toen ze de constructie nog eens narekenden bleek dat die brug niet sterk genoeg was voor een tram? Was ook met tram 19.

Nee, ze zijn lekker bezig daar in Delft :P
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: S-Bahn Zuidvleugel

Bericht door JeePee »

Dat is diezelfde brug die per 13-12 een jaar dicht gaat. Ow nee toch niet, wordt wat later want geen geld. Dus die tram 19 gaat de eerstkomende 2 jaar sowieso nog niet naar de TU rijden. FAIL :neg:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: S-Bahn Zuidvleugel

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef:Mja. Hadden ze niet ook een brug in Delft waar ze een tram overheen wilden leggen, maar toen ze de constructie nog eens narekenden bleek dat die brug niet sterk genoeg was voor een tram? Was ook met tram 19.
De Sint Sebastiaansbrug. 8-)
Sowieso klopt het tracé al niet, want tussen Delft Station en de halte Zuidpoort is er geen of slechts gedeeltelijk een vrije baan, dus wordt het nog lastig inpasbaar.
Ook na de Sint Sebastiaansbrug moet er nog een hoop gebeuren, willen ze ooit een vrije trambaan hebben.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten