Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bericht door mb90 »

Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bij een aanrijding op een spoorwegovergang aan de Slachthuisweg in Hoek van Holland is woensdag een vrachtwagenchauffeur zwaar gewond geraakt. Het ongeluk heeft tot flinke vertragingen op het spoor geleid, die inmiddels zijn verholpen.

Een vrachtwagen reed door nog onbekende oorzaak op een trein. De chauffeur van de vrachtwagen is uit zijn cabine bevrijd en met een spoedtransport naar een ziekenhuis gebracht. Zijn identiteit is nog onbekend.

In de trein raakte niemand gewond. Door de aanrijding reden er tussen Maassluis-West en Hoek van Holland geen treinen. Reizigers moesten rekening houden met vertragingen.

In de loop van middag is het treinverkeer geleidelijk weer hervat.

(Bron: Rijnmond.nl)
___________________________________________________________________________________________

De overweg is overigens geen handige overweg waar veel vrachtwagens komen. Het is namelijk een vrij smalle overweg en dat terwijl het de weg naar de vrachtferry naar Engeland is.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bericht door JeePee »

Volgens mij is het ook niet de eerste keer dat het op die overweg fout gaat toch?
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bericht door mb90 »

Ja, inderdaad. Volgens mij is daar wel eens vaker een Sprinter in aanraking gekomen met een vrachtwagen.
Jeroen
Berichten: 86
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 11:51

Re: Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bericht door Jeroen »

Slachthuisweg
Die overweg heeft de naam ook niet echt mee.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gewonde na aanrijding spoorwegovergang

Bericht door Fles »

JeePee schreef:Volgens mij is het ook niet de eerste keer dat het op die overweg fout gaat toch?
mb90 schreef:Ja, inderdaad. Volgens mij is daar wel eens vaker een Sprinter in aanraking gekomen met een vrachtwagen.
Dat klopt :|
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten