Busvervoer Veolia in Westland verbeterd

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Busvervoer Veolia in Westland verbeterd

Bericht door Wubbo »

Busvervoer Veolia in Westland verbeterd
Geplaatst op: maandag 30 november 2009 21:24
Laatst bijgewerkt: maandag 30 november 2009 21:30


Het rapport 'Van Connexxion naar Veolia: zelfde prijs, zelfde kwaliteit, zelfde veiligheid?' van Progressief Westland, heeft geleid tot de aankondiging door Stadsgewest Haaglanden van opvallend veel verbeteringen die vrijwel direct in zullen gaan. Er worden per 13 december extra ritten geboden op lijn 31, 34, 38 en 86.
Lees verder
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Busvervoer Veolia in Westland verbeterd

Bericht door Freek »

<knip reactie hoort in een ander topic>
Laatst gewijzigd door Freek op ma 30 nov 2009, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Busvervoer Veolia in Westland verbeterd

Bericht door Vinny »

Veel van die verbeteringen zaten immers toch al in de pijplijn. Zo kan ik ook positieve mediaaandacht voor mijn toko genereren. Soms krijg ik wel eens zin om vervoersbedrijf Vinny BV op te richten... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Busvervoer Veolia in Westland verbeterd

Bericht door Suus »

Wordt tijd dat je het doet, ben wel benieuwd hoever het gaat. Het begint natuurlijk met een snellere verbinding tussen Aalsmeer en Amsterdam :wink:

Van het PDF-je wordt ik niet vrolijk, de volledige was wordt buitengehangen maar Veolia kan of wil niet reageren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten