Kamer: onderzoek naar spoorbrug Gorinchem

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Kamer: onderzoek naar spoorbrug Gorinchem

Bericht door Daniel »

Kamer: onderzoek naar spoorbrug Gorinchem
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 23:19
Laatst bijgewerkt: dinsdag 29 juni 2010 23:20


De regering moet bij de brug in Gorinchem alsnog onderzoek doen naar de aanleg van een spoorlijn naast de A27. Dat heeft de Tweede Kamer dinsdagmiddag besloten.
Er was ruime steun voor een motie van de Christenunie en GroenLinks, waarin wordt opgeroepen het project een kans te geven.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Kamer: onderzoek naar spoorbrug Gorinchem

Bericht door Vinny »

Ik denk dat de kans groter is dat Nederland het WK wint, dan dat de spoorbrug bij Gorinchem ook echt wordt verwezenlijkt. :idea:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Kamer: onderzoek naar spoorbrug Gorinchem

Bericht door Dexter »

Ik wou dat er weer eens een kabinet kwam wat ballen toont en gewoon durft te investeren in nieuw, goed en meer OV. De miepende meute die steevast alles te duur, te luidruchtig, te landschapsvervuilend en te onrendabel vindt, lijkt steeds meer de overhand te krijgen. En als er dan weer een project moeizaam verloopt zoals bij de HSL of de NZ-lijn, roept die groep mensen altijd: "Zie je wel!"

Ooit waren er mensen die destijds de Schiphollijn, de Westtak, de Zuidtak en de Flevolijn ook onzin vonden en stel je eens voor dat die toen gelijk hadden gekregen. Dit zijn vandaag de dag hele drukke en belangrijke, onmisbare spoorlijnen. :idea:
Vallend blad maakt rails glad.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten