Whaaahaah, nou ik neem gewoon een streekbus in Utrecht en Amsterdam als ik de kans krijg. Ik snap werkelijk niet waar hier nou problematisch aan is? :?Dexter schreef:Ik begrijp deze discussie eigenlijk niet. Als er op een IC-verbinding een DDAR wordt ingezet, spreekt iedereen er schande van. Maar een streekbus op een stadslijn dat maakt dan weer niets uit, terwijl ook daardoor reizigers in meer of mindere mate door worden gedupeerd. (Minder vlotte doorstroming, langere halteringstijden, vertraging).
Nieuw buslijnennet Qbuzz Lansingerland per 23 augustus
Re: Nieuw buslijnennet Qbuzz Lansingerland per 23 augustus
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Nieuw buslijnennet Qbuzz Lansingerland per 23 augustus
Intussen een kwartiertje met lijn 4 naar knooppunt Leijenburg
Vinny schreef:Den Haag is natuurlijk nog veel erger. Als je naar het Westland wil, moet je een pokke-eind met tram 2 mee. Nee, ik vind dat de Zuidvleugel van de Randstad op een verkeerde manier bezig is. Zo trap je reizigers het OV uit.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 119 gasten