Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Bericht door Suus »

Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn
Een nieuwe verzakking door de Noord/Zuidlijn zorgt op het Scheldeplein voor problemen.

Volledige artikel + Video op AT5.nl

Viel mij vandaag op doordat lijn 65 opeens langs een halte reed die ik niet kende: Guido Gezellestraat... Blijkt dus een halte voor een scholierenlijn, compleet voorzien van een abri. Wel luxe zeg :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Bericht door Vinny »

"Helaas kost het ook geld"... briljante slotzin.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Bericht door Klaasje »

Ik vind deze reactie wel mooi: "ach.. een paar groen blijvende klimop er omheen, wat leuke sierverlichting en over 2 jaar wil niemand de hangende tuinen van Babylon meer kwijt"
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Bericht door Thomas »

Bee schreef:Viel mij vandaag op doordat lijn 65 opeens langs een halte reed die ik niet kende: Guido Gezellestraat... Blijkt dus een halte voor een scholierenlijn, compleet voorzien van een abri. Wel luxe zeg :o
Het Vossius is dan ook een tamelijk luxe school (heeft in ieder geval dat imago, in de praktijk viel het best mee) :mrgreen: , maar was altijd erg leuk als de fiets weer eens stuk was om een excuus te hebben om met Mover 312 te reizen, die daar vroeger ook stopte.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Scheldeplein overhoop door Noord/Zuidlijn

Bericht door Suus »

Kijk, mijn middelbare school had geen eigen bushalte, geen bushalte voor de deur en een gebouw stond eerst in een achterstandswijk (Edelstenenbuurt Alphen aan den Rijn) en later tegenover een kantoor die niet zulke goede vrienden waren met Greenpeace en toch heb ik een goede schooltijd had 8-)

Kortom, verwende nesten daar! En dat riool dat even twee jaar boven de grond komt te staan. Vind je het gek dat iedereen daar over gaat klagen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten