GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Bericht door Vinny »

Want, de halte op de Amstelveenseweg-noord wordt ook niet meer bediend, want daar speelt de 400 meter norm ineens helemaal niet wou je zeggen? :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Bericht door Suus »

Ook daar speelt de norm, en daar wordt ruimschoots aan voldaan. Zo heb je bijvoorbeeld 200 meter naar het westen de bushalte Haarlemmermeerstraat, en aan de noordkant de tramhalte Overtoomsesluis, en aan de zuidkant van het niet bediende gedeelte de halte Haarlemmermeerstraat. Allemaal in minder dan 400 meter.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Bericht door Vinny »

Ik blijf het alsnog raar vinden dat Amsterdam (en later de stadsregio) de Overtoom ontoegankelijk heeft gemaakt voor Connexxionbussen en tegelijkertijd de 6 heeft laten opheffen, maar goed dat is wat off topic hier...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Bericht door tsov »

Niet echt tegelijkertijd, daar zat toch wel een jaar of acht(?) tussen.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: GVB overweegt actie om kabinetsplannen

Bericht door Vinny »

Nja, dat is meer na acht jaar een gebrek aan verantwoordelijkheid tonen. Ik heb zelf het ontheffingsverzoek van het GVB nog onder ogen gehad (liep destijds stage bij de stadrsegio). Sowieso snap ik de gemeente niet, want de chaos bij het Museumplein/Concertgebouw zou een stuk minder zijn als Connexxion over de Overtoom zou rijden..., daarnaast is daar een levensgevaarlijke rechtsafslaande beweging voor bussen met conflicterend rechtdoorgaand fietsverkeer. Daar gaan slachtoffers vallen... :roll:

Afijn het heeft allemaal niet zoveel te maken met de kabinetsplannen. Ik zou het zelf toejuichen als de stadsregio wordt omgevormd tot een verkehrsverbund naar Duits/Zwitserse stijl en het GVB-net gewoon netjes openbaar wordt aanbesteed... *O*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten