Grote controle op NS-station Alkmaar

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Grote controle op NS-station Alkmaar

Bericht door Caspar »

Grote controle op NS-station Alkmaar

ALKMAAR - Enkele tientallen politiemensen en controleurs van Connexxion en NS houden vanmiddag een grootscheepse controle bij NS-station Alkmaar Centraal.

Verschillende reizigers waarschuwen elkaar via twitter voor de controles op onder meer plaatsbewijzen, die ook gelden voor mensen die in Alkmaar uit hun bus of trein stappen. ,,Ga niet zwart rijden." Anderen klagen over de vertraging die hun trein hierdoor oploopt.

Voor een filmpje hoe dat dan in zijn werk gaat dat controleren:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieu ... ate-video)

Zelf had ik al in het reiservaringen topic gezet hoe lastig de S&V mensen deden over het meenemen van mijn fiets, terwijl de HC het prima vond. De HC was intussen al afgelost, dus ik kon het niet hard maken dat de HC het goed vond. De S&V geloofden me uiteindelijk wel, maar kreeg op een zwaar berelende toon de procedure volgens hun nogmaals uitgelegd. Er stonden ook binnen een seconde of 20 wel 8 van die S&V mensen om me heen, alsof ze een gevaarlijk probleem hadden geconstateerd waarbij dringend versterking nodig was :roll:

Prima dat ze zo grootschalige akties doen, maar op een weekendavond valt er veel meer te halen dan op een rustige doordeweekse middag.

Oja, die persoon met de fiets uit het filmpje, dat ben ik niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Grote controle op NS-station Alkmaar

Bericht door Caspar »

Hier maak je trouwens ook niet veel mensen blij mee:

Afbeelding
Hoppa we zetten er even een hek neer, dat scheelt weer wat controleurs.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 22 gasten