Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
De huidige serie 3600-3683 is niet meer compleet en ik verwacht eigenlijk wel dat de 4517-4524 meegaan in september.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Op gemieterd hierzo! In het HWGO krijgen we geen laag hangende spiegels en hier wel!!
Poep zooi. Deze bussen zijn zeker ook beter uitgerust dan die van het HWGO.
Ik vind dat laaghangende spiegels zoals hier gewoon mooier.
Ik weet precies waar ik ben in de herfstvakantie
Poep zooi. Deze bussen zijn zeker ook beter uitgerust dan die van het HWGO.
Ik vind dat laaghangende spiegels zoals hier gewoon mooier.
Ik weet precies waar ik ben in de herfstvakantie
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Dat heeft meer te maken met de Citea's die zijn overgenomen van Veolia (deze hadden immers al een hangende spiegel). Zal wel om efficiëntie redenen zo op elkaar afgesteld zijn en daarbij is 'mooi' minder belangrijk.
De stoelen zijn wel hetzelfde zoals in de HWGO RNET Citea's .
De stoelen zijn wel hetzelfde zoals in de HWGO RNET Citea's .
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
@flipje klopt dit zijn ze idd 3200 serie
@JcJay willekeurig. Serie is al niet meer compleet. + de mercedessen
@JcJay willekeurig. Serie is al niet meer compleet. + de mercedessen
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Op deze pagina heeft Connexxion het over een nieuwe lijnennetkaart, maar die kaart zelf is nergens te vinden. :?
Weet iemand waar die kaart wel te vinden is?
Daarnaast vind ik het opmerkelijk dat er over Amstelland-Meerlanden veel meer informatie te vinden is dan over Haarlem-IJmond, terwijl de concessie Haarlem-IJmond toch drie maanden eerder ingaat.
Weet iemand waar die kaart wel te vinden is?
Daarnaast vind ik het opmerkelijk dat er over Amstelland-Meerlanden veel meer informatie te vinden is dan over Haarlem-IJmond, terwijl de concessie Haarlem-IJmond toch drie maanden eerder ingaat.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Ik heb ook gezocht, maar geen nieuwe lijnennetkaart gevonden. Er is een lijst van veranderingen, daaraan kun je wel min of meer afleiden, hoe de netkaart er ongeveer uitziet. De grootste veranderingen zijn eigenlijk de 2 nieuwe R-netlijnen 382/385. Voor de rest zie ik alleen wat frequentie veranderingen in de lijst, maar niet echt grootschalige route/lijn veranderingen ten opzichte van de huidige situatie. Bij AML zijn de veranderingen heel groot, daar gaat een groot deel van het hele busnet op de schop, CXX heeft daar een grotere kluif aan dan aan HIJ. Ik ga er vanuit dat de nieuwe lijnennetkaart wel op korte termijn gepubliceerd gaat worden.
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Grote verandering 382/385 nee hoor alleen ander lijnnummer en kleur routes blijven hetzelfde.
Wat dat met Haarlem IJmond is weet niemand want de info naar de chauffeurs is ook slecht. We weten wel globaal de nieuwe routes maar hoe en wat verder en wat voor bussen voor 14/4/9 nog onbekend.
De grootste veranderingen zijn op lijn 9&14. En de veranderingen die in en om beverwijk zijn geweest in december moet je ook mee rekenen.
Wat dat met Haarlem IJmond is weet niemand want de info naar de chauffeurs is ook slecht. We weten wel globaal de nieuwe routes maar hoe en wat verder en wat voor bussen voor 14/4/9 nog onbekend.
De grootste veranderingen zijn op lijn 9&14. En de veranderingen die in en om beverwijk zijn geweest in december moet je ook mee rekenen.
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Op Facebook is een overzicht verschenen van de wagenparknummers van de nieuwe bussen in deze concessie (zie https://lookaside.fbsbx.com/file/Conces ... 1Dkl1xJuoz)
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Bovenaan dat overzicht staat "Amstelland-Meerlanden". ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Er is een tweede tabblad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Oeps, niet gezien... Sorry
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
-
- Berichten: 322
- Lid geworden op: ma 06 jan 2014, 17:39
- Locatie: Vleuten
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
De nieuwe lijnennetkaart staat nu wel op die pagina. (https://www.connexxion.nl/data/upload/1 ... _v6(1).pdf)
Het nieuwe deel van lijn 9 naar het Spaarne Gasthuis krijgt nummer 7. Verder krijg ik de indruk dat lijn 73 net als lijn 3 op alle haltes gaat stoppen, maar misschien was dat al ergens aangekondigd.
Het nieuwe deel van lijn 9 naar het Spaarne Gasthuis krijgt nummer 7. Verder krijg ik de indruk dat lijn 73 net als lijn 3 op alle haltes gaat stoppen, maar misschien was dat al ergens aangekondigd.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Waar is de bedoeling dat al die MidCity's gaan rijden, zoveel lijnen met kleine busjes zijn er toch niet in Haarlem-IJmond?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
4 - 7 - 9 - 14 denk ik.
-
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
wat is er bekend over frequenties?
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Die twee lijnen 9 en 7 lijken mij ook een beetje loze lijntjes, komt in mijn ogen meer erop aan dat daarmee wordt voldaan aan de bedieningsplicht(en).
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
9 is eigenlijk gewoon een bestaande lijn die ingekort wordt natuurlijk, maar blijkbaar worden er allerlei nieuwe verbindingen geëist gezien de flinke doortrekking van lijn 14 die notabene grotendeels parallel aan lijn 4 loopt op het eerste stuk. Bennebroek - Vogelenzang kan nu bv. nog niet rechtstreeks, maar was 4 doortrekken dan niet logischer geweest?
Lijn 7 is verder ook zo'n hele nieuwe lijn die een verbinding biedt die er nu nog niet is, maar in positieve zin valt wel op dat ik bij het vergelijken van de oude en nieuwe kaart zogauw geen verbindingen zie verdwijnen.
Lijn 7 is verder ook zo'n hele nieuwe lijn die een verbinding biedt die er nu nog niet is, maar in positieve zin valt wel op dat ik bij het vergelijken van de oude en nieuwe kaart zogauw geen verbindingen zie verdwijnen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Vraag nav de nachtlijnkaart: Welk materieel gaat eigenlijk rijden op de N30 als t stukje Haarlem-IJmuiden toegevoegd is aan de huidige N30; een R-NET bus van AML (18/21 meter bus) of een VDL uit de IJmond? En per wanneer gaat die doorgaande N30 uit IJmuiden rijden; september (start nieuwe concessie Haarlem-IJmond) of december (start nieuwe concessie AML)?
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Het zou zijn dat het een mix wordt van beiden. Het is immers allebei Connexxion en R-net.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Tis te hopen dat ze dan in de nacht van zaterdag op zondag volledig geleed gaan rijden met het uitgaanspubliek en Schipholvolk. Pak de N30 nu regelmatig van Schiphol en dan is staan meer regelmaat dan uitzondering. Maar misschien dat de druk eraf is als de N30 dan 2x per uur gaat rijden...
-
- Berichten: 856
- Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Een 3200-wagen voor IJmond?
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
Uitgezonderd lijn 385 staan nu alle dienstregeling vanaf september op de website van Connexxion. De nachtvariant van lijn 385 heet N30 en staat los in de dienstregeling van lijn N30 van Amstelland-Meerlanden. Ik ben nog steeds benieuwd of dit gekoppeld wordt (21m bussen) of dat de trajectdelen Amsterdam-Haarlem en Haarlem-IJmuiden los van elkaar gereden gaan worden.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
En ook raar is de anderhalf uur tussentijd tussen rit 2&3 in beide richtingen. Dus geen vast patroon. Zal wel te maken hebben met rit 1&2 aansluiting vanaf Schiphol. En rit 3&4 naar Schiphol op Haarlem station
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Aanbesteding Haarlem-IJmond
385 staat inmiddels ook op de website van Connexxion. Opvallend trouwens dat de lijnen 15 en 78 in de dienstregeling per 3-9-2017 als volledige ringlijn op connexxion.nl staan. :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten