Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
kliko
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Mar 2010, 13:21

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Berichtdoor kliko » Wo 15 Mei 2019, 20:08

In Haarlem rijdt op dit moment lijn 73 in de avond 4 x per uur Schalkwijk - Haarlem Delftplein en 2 x per uur door naar Beverwijk - Uitgeest. Dit geldt ook voor de zondag vanaf ongeveer 11.00 uur.
Daarnaast rijdt lijn 3 in de avonduren van 20.00 uur en op zondagen 2 x per uur Schalkwijk - Haarlem Station en vervolgens 4 x per uur naar Delftplein. De vervoersvraag is er dus wel degelijk.

Daan!
Berichten: 25
Lid geworden op: Do 12 Jan 2017, 11:21

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Berichtdoor Daan! » Do 16 Mei 2019, 14:51

Link

Weet iemand of dit document openbaar is en waar te vinden?

Daan!
Berichten: 25
Lid geworden op: Do 12 Jan 2017, 11:21

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Berichtdoor Daan! » Ma 19 Aug 2019, 08:21

Weet iemand waarom lijn 15 met MAN CNG's rijdt? Ik zie de bussen eigenlijk altijd leeg voorbij rijden. VDL MidCity's lijken me meer op deze lijn passen.

Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 818
Lid geworden op: Zo 28 Sep 2014, 16:31
Locatie: Alkmaar/Haarlem

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Berichtdoor Frank93 » Ma 19 Aug 2019, 10:11

Het kan te maken hebben met dat er niet genoeg Midcity's beschikbaar zijn. Volgens onze diensten worden ze behandeld als elektriche bussen (wat ze dus niet zijn) en dus moeten ze af en toe "opladen".
Laatst gewijzigd door Frank93 op Ma 19 Aug 2019, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Daan!
Berichten: 25
Lid geworden op: Do 12 Jan 2017, 11:21

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Berichtdoor Daan! » Ma 19 Aug 2019, 10:31

Maar de midcity’s zijn nieuw. Waarom daar dan niet extra van bestellen en nog eens een aantal CNG’s afboeren?


Terug naar “OV in West-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten