Pagina 39 van 39

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: wo 18 sep 2019, 14:12
door bartjemestrom
Nee, het was echt 7649. Wellicht een toekomstig nummer voor de VDL Midcity?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: vr 04 okt 2019, 14:50
door Frank93
Dat zou nog wel eens kunnen. Ik was vandaag in Haarlem voor code 95 en daar stonden Midcity's 7646, 7647, 7650 en 7651 aan de lader.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 17:31
door Daan!
Vandaag bus 3602 gezien bij Breukelen richting Utrecht. Iemand die weet wat deze bus daar deed?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 17:34
door Milco
Wellicht voor onderhoud dat elders wordt uitgevoerd dan in de garage in het concessiegebied?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 21:57
door Daan!
Kan, maar misschien weet iemand het zeker hier.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 11:54
door MarkHul
Ik zit nu in bus 3219, die is omgestickerd/gespoten in reguliere kleurstelling. Nog wel steeds met R-NET interieur. Laatst zag ik op Facebook een plaatje voorbij komen dat een 15m weer was omgestickerd voor R-NET. Heerst er capaciteit tekort?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 12:02
door Frank93
Heb in de afgelopen maanden dat ik daar reed nooit echt overvolle bussen gehad of gezien op de twee R-Net lijnen. Uitgezonderd dan tijdens evenementen bij Westpoort. Die Citea's van 15 meter werden eigenlijk alleen ingezet op lijn 680.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 12:24
door Lijn 45
Beide 15m waren volgens Busplanet te groot voor de 680 en zijn daarom rood gemaakt. Naast de 3219 is ook de 3220 groen geworden.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 13:28
door TLP
Gaan de MidCity's van de serie 1950 - 1957 die nog in Haarlem rijden eigenlijk nog tot elektrisch worden omgebouwd? Of is men daarvan afgestapt en zijn de 7646 - 7653 daarvoor in de plaats gekomen?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 13:31
door Frank93
Daar zijn ze op dit moment mee bezig, of het is zelfs al gedaan. Een maandje terug stonden er al een paar aan de lader.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 15:38
door TLP
Aha, oké! Werd toch wel tijd dan :')
Weet je ook waarom de 1952 en 1954 naar Hoorn zijn gegaan, of die ook elektrisch worden, en waarom de 7646 - 7653 zijn bijbesteld?

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 18:25
door Frank93
Hmm nee dat zou ik niet weten, kom nooit in Hoorn eigenlijk.

Re: Concessie Haarlem-IJmond (2017-2027)

Geplaatst: do 14 nov 2019, 19:21
door Lijn 45
1952 is volgens digitale kentekencheks nog diesel.