Amersfoort: Treinstation bij Eemplein weer in beeld

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amersfoort: Treinstation bij Eemplein weer in beeld

Bericht door Daniel »

Er staat geloof ik ook één bordje... daar waar je van de Stationsstraat af moet. Je zou zeggen zet ook zo'n bordje neer voor het station, anders kom je dat andere bordje überhaupt niet tegen :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Amersfoort: Treinstation bij Eemplein weer in beeld

Bericht door willy84 »

Ze zouden die looproute ook wat aantrekkelijker kunnen maken met winkels/horeca etc. Die heb je op die Stationsweg daar een vierbaans autobaan. Ja aantrekkelijk wandelen is anders.
immer kwaliteits posts
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Amersfoort: Treinstation bij Eemplein weer in beeld

Bericht door midnet »

Daniel schreef:(Overigens ligt de Utrechtsestraat net zo ver van het centraal station als van station Eemplein, dus waarom die route nu zo lang gevonden wordt?)
Loop-psychologie-die nieuwe route langs allemaal doodsaaie kantoren heeft een wandelaar niks te bieden aan verstrooiing-alleen opletten voor razende bussen. En ik meen dat het nergens beschut is bij Hollands weer. Overduidelijk erg gemiste kans voor de plaatselijke middenstand.
Maar waarom MOET iedereen lopen? er rijden toch minsten 20 bussen per uur?
In de tijden dat hr/fa Nefkens daar een stadsdienst reed was er zelfs een speciaal tarief voor dat korte ritje-tot Hellestraat ?-is nu weg, maar randje binnenstad, halve prijs, kinderkaartje. of zoals elke Duitse of Deense regio heeft: verkeersverbond, met je kaartje naar Afrt mag je gewoon de stadsbus nog benutten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten