Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door Wubbo »

Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat
Geplaatst op: vrijdag 8 juli 2011 16:25
Laatst bijgewerkt: vrijdag 8 juli 2011 16:27


Door een stroomstoring rijden er van en naar Den Haag Centraal sinds kwart voor 3 vrijdagmiddag geen treinen. Volgens een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail is er een storing in de stroomvoorziening naar de wissels. Monteurs zijn ter plaatse, maar de storing is naar verwachting pas na de avondspits opgelost.
Lees verder
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door TheKnitter »

Waarmee je sowieso tussen Gvc en Gv met tram+bus mag, en tussen Gvc en Laa ook met de tram. Netjes opgelost moet ik zeggen. Hoe het tussen Gvc en Vb zit, weet ik ff niet..
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door Suus »

Het staat wel weer handig op de site maar niet heus:
Reizigers tussen Den Haag C en Amersfoort reizen via Schiphol.

Reizigers tussen Den Haag C en Utrecht Centraal reizen via Rotterdam C.

Reizigers tussen Den Haag C en Den Haag HS reizen met de tram en daarna Intercity Amsterdam C - Antwerpen-Centr - Brussel-Zuid.

Reizigers tussen Den Haag C en Den Haag HS reizen met de tram en daarna Sneltrein Amsterdam C - Haarlem - Rotterdam C - Breda.

Reizigers tussen Den Haag C en Den Haag HS reizen met de tram en daarna Intercity Den Haag C - Rotterdam C - Eindhoven - Venlo.

Reizigers tussen Den Haag C en Den Haag HS reizen met de tram en daarna Intercity Amsterdam C - Schiphol - Rotterdam C - Vlissingen.
Niet dus, maar ach, ze doen een poging.

Er is overigens wel een spitstram tussen Den Haag CS en Voorburg, en volgens mij is er ook nog een streekbus tussen die twee stations, maar pin mij er absoluut niet op vast. Naar Zoetermeer en Leidscheveen zullen de meeste reizigers sowieso al met de RandstadRail gaan vermoed ik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Lyntus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 10:41

Re: Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door Lyntus »

Laten we de Valleilijn als omweg gebruiken hiervoor! :lol:
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1961
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door Anne »

Hoe zit het als ik met de chipkaart reis????
Mag ik op Centraal bij de NS paaltjes inchecken?? en dan met de HTM naar HS of LvNOI??
Als ik bij HTM moet inchecken en dan weer op HS of LvNOI voor NS dan betaal ik mooi zelf mijn tramrit.

Voor papieren kaartjes gaat het wel goed als je daarmee met de tram mag.

Voor Rotterdam ook nog de optie om lijn E te nemen.
Opvallend is dat bij stremmingen niet van die lijn gebruik wordt gemaakt als advies.

Waar keren de treinen die nu niet naar Centraal kunnen??
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Treinverkeer Den Haag CS weer bijna normaal

Bericht door Wubbo »

Treinverkeer Den Haag CS weer bijna normaal
Geplaatst op: vrijdag 8 juli 2011 20:38
Laatst bijgewerkt: vrijdag 8 juli 2011 20:39


Het treinverkeer rond Den Haag Centraal, dat vrijdagmiddag als gevolg van een stroomstoring plat kwam te liggen, moet vrijdagavond rond 10 uur weer helemaal zijn genormaliseerd.

Dat heeft Prorail laten weten. De spoorbeheerder heeft de wissels, die vrijdagmiddag door een storing ontregeld raakten, vastgezet zodat er in elk geval treinverkeer mogelijk is van en naar Den Haag CS. Prorail hoopt in de nacht van vrijdag op zaterdag een structurele oplossing voor het probleem te vinden.
Lees verder
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Treinverkeer Den Haag Centraal ligt plat

Bericht door Geert »

avl schreef:Hoe zit het als ik met de chipkaart reis????
Mag ik op Centraal bij de NS paaltjes inchecken?? en dan met de HTM naar HS of LvNOI??
Als ik bij HTM moet inchecken en dan weer op HS of LvNOI voor NS dan betaal ik mooi zelf mijn tramrit.
In zulke gevullen: niet inchecken bij de HTM, je reist immers op je NS-vervoerbewijs. En bij twijfel kun je het natuurlijk altijd even checken bij de bestuurder :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten