Het is alleen niet uit te werken. Er zal een tunnel moeten komen, of een brug die zo nu en dan open moet. Daarnaast is er de stroom reizigers tussen Oud-Beijerland en Rotterdam er alleen in de spits, buiten de spits reist er amper iemand tussen deze 2 plaatsen.
Maar goed, ik vrees dat dit niet helemaal meer gaat over de Hoekse Lijn... ;)
NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Die had ik inderdaad al gezien en daar zou je opzich geen plan op kunnen schrijven maar toch bedankt voor de linkvdgrail schreef:Hier de aanbestedingsopdracht vanuit de stadsregio: http://www.aanbestedingskalender.nl/not ... f516c81c7a
De opdracht is nog vrij vaag. Maar het biedt wel aanknopingspunten.
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
http://www.maassluis.nl/index.php?&sima ... ukid=44573WSM schreef:Is het programma van eisen ergens te vinden?
Er wordt geen nieuw materieel geëist, maar men wil wel materieel dat na het jaar 2000 is gebouwd of gemoderniseerd. Men gaat er vooralsnog vanuit dat de exploitatie met SGMm of SLT gaat plaatsvinden.
Niks nieuws onder de zon dus en dat lijkt me ook precies wat men voor ogen had bij deze overbruggingsconcessie :)
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Zou ook niet weten waarom er tot de ombouw schokkende veranderingen doorgevoerd moeten worden op de Hoekse lijn, de lijnvoering nu is prima zo. :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Opvallend wel dat het PvE volledig de inzet van SGMm mogelijk maakt, behalve op één punt: "17.2 Wanneer de Concessiehouder zitplaatsen eerste klasse aanbiedt, dienen deze zich zowel in comfort als in uitstraling duidelijk van de tweede klasse te onderscheiden"Chauf21 schreef:Er wordt geen nieuw materieel geëist, maar men wil wel materieel dat na het jaar 2000 is gebouwd of gemoderniseerd. Men gaat er vooralsnog vanuit dat de exploitatie met SGMm of SLT gaat plaatsvinden.
Als er immers één materieelsoort is waarin de 1e klasse niks voorstelt op het andere kleurtje stof na
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Meer beenruimte, extra verlichting in de bagagerekken en de coupes zijn voorzien van deurtjes.
En de stoelen zijn minder versleten, dat telt ook natuurlijk
Don't fuck with SGM
En de stoelen zijn minder versleten, dat telt ook natuurlijk
Don't fuck with SGM
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Precies hetzelfde kun je ook voor SLT stellen. Zijn ook dezelfde stoelen met een andere kleur stof en wat meer beenruimte. Maar ja, who cares, 1e klas op de Hoekse Lijn. Meeste reizigers reizen niet langer dan een kwartiertje mee :)
Re: NS enige kandidaat Hoekse Lijn
Was bij SLT de beenruimte in de eerste klas niet juist minder groot dan in de tweede klas omdat er dan een extra rijtje stoelen in paste?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 186 gasten