OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Bericht door ODRAIL »

Ik ook niet. Er is de afgelopen tijd wel weer genoeg gestaakt. Tijd voor de bonden om met echte tegenoplossingen te komen. Want die heb ik van de bonden nog niet gezien.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Bericht door willy84 »

Als het aan de bonden ligt dan wordt er niet bezuinigd op het personeel. Zij staan voor zoveel mogelijk werkgelegenheid... Ik ben meer voor zoveel mogelijk kwalitatief ov tegen een faire prijs.
immer kwaliteits posts
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Bericht door Vinny »

Het zou de vakbonden sieren als ze de komende jaren gewoon de nullijn in de salarisonderhandelingen aanhouden. De rest van de wereld staat dat namelijk ook. Dit helpt ook enorm de kosten in ieder geval beheersbaar te houden. :Y
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Bericht door Suus »

Vinny schreef:Het zou de vakbonden sieren als ze de komende jaren gewoon de nullijn in de salarisonderhandelingen aanhouden. De rest van de wereld staat dat namelijk ook.
Die rest van de wereld is behoorlijk klein dan. De gemiddelde CAO-loonstijging is 1,6 tot 2 procent voor dit jaar. Dat is bijna onvermijdelijk door de inflatie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OV grote steden 5 december gratis, week daarna dag plat

Bericht door Vinny »

Met de nullijn bedoel ik dan ook dat het netto loon gecorrigeerd voor inflatie niet stijgt... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten