Incorrecte chip-transacties Veolia Haaglanden

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Incorrecte chip-transacties Veolia Haaglanden

Bericht door WSM »

Gisteren en vandaag had ik last van incorrecte bedragen die van de chipkaart werden afgeschreven op lijn 121 in Zoetermeer. Uiteraard gaat er een mailtje richting de klantenservice, maar omdat het eerder een feature dan een bug lijkt (drie reizen bij Veolia in twee dagen, alledrie fout) is mijn vraag of meer mensen hier last van hadden.

Zelf heb ik een maandkorting-abonnement, waardoor ik 20% korting zou moeten krijgen.
Gisteren Ztm - Zcw: betaald Eur 1.08, moet zijn 0.80 x 1.11 = 0.89
Gisteren en vandaag Zcw - Maria Montessorilaan: betaald 0.52, met zijn 0.80 x 0.38 = 0.30 (overstap binnen 35 minuten dus geen opstaptarief).

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Incorrecte chip-transacties Veolia Haaglanden

Bericht door Michael »

Ik had juist andere "problemen" bij Veolia Brabant.

Als ik 1,00 moest betalen als ik naar station Breda reisde betaalde ik 0,47 cent en als ik op de terugweg nadat ik was overgestapt op de bus naar huis was de ritprijs vaak 0,00 in plaats van 53 cent. Dus dat was meer in mijn voordeel. Maar dat is nou verholpen volgens mij
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten