Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Daniel »

Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen
Geplaatst op: vrijdag 16 december 2011 19:49
Laatst bijgewerkt: vrijdag 16 december 2011 19:50


MAARSBERGEN - Een trein is in Maarsbergen tegen een vrachtwagen volgeladen met diepvrieskalkoenen gebotst. Het ongeluk gebeurde op de Woudenbergseweg. De machinist is lichtgewond geraakt. De chauffeur bleef ongedeerd.
De vrachtwagen met trailer is in tweeën gebroken en de diepvrieskalkoenen liggen verspreid over het spoor en de weg.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Jef400 »

Zijn de kalkoenen op de bon dit jaar
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Michael 1988 »

Daniel schreef:De vrachtwagen met trailer is in tweeën gebroken en de diepvrieskalkoenen liggen verspreid over het spoor en de weg.
Deze zin klopt niet helemaal, het zette bij mij al vraagtekens. Is de vrachtwagen nou in tweeën gebroken, of de trailer of allebei? Na het kijken van de foto's in het artikel is te zien dat de vrachtwagen zelf nog helemaal heel is, maar dat de trailer helemaal kapot is. Maar moet nu wel even tegen mijn familie gaan zeggen dat we dus geen kalkoen op tafel kunnen zetten.

Overigens de machinist heeft nu wel een goede zonwering op de voorkant van de trein zitten. Geen zonnestraal die daar doorheen kan :P
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Jef400 »

Michael 1988 schreef:
Daniel schreef:De vrachtwagen met trailer is in tweeën gebroken en de diepvrieskalkoenen liggen verspreid over het spoor en de weg.
Deze zin klopt niet helemaal, het zette bij mij al vraagtekens. Is de vrachtwagen nou in tweeën gebroken, of de trailer of allebei? Na het kijken van de foto's in het artikel is te zien dat de vrachtwagen zelf nog helemaal heel is, maar dat de trailer helemaal kapot is. Maar moet nu wel even tegen mijn familie gaan zeggen dat we dus geen kalkoen op tafel kunnen zetten.

Overigens de machinist heeft nu wel een goede zonwering op de voorkant van de trein zitten. Geen zonnestraal die daar doorheen kan :P
:lol: :lol: :lol: *O*
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Michael 1988 »

Ik heb trouwens nog wel een leuke opmerking. Sinds wanneer kun je bij de NS kalkoenen krijgen? Wist niet dat ze die dingen ook vervoeren :P.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door microshit »

Lijkt wel Real Life Angry Birds...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvrieskalkoenen

Bericht door Ennes »

Nou, Nick en Simon erbij en we hebben een schitterende campagne dat NS een voorstander is van scharrelvlees!

Of de Mcn wordt straks aangeklaagd omdat hij vermoedelijk lid zou kunnen zijn van het Dieren Bevrijdings Front, waarbij NS excuses aanbiedt daar het reeds bevroren dieren waren.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 181 gasten