Klachtenafhandeling volgens Arriva
Geplaatst: di 07 feb 2012, 20:09
Het heeft even geduurd, maar vandaag kreeg ik antwoord op de vraag waarom lijn 73 Gorinchem-Leerdam in de middag regelmatig te vol is (meer dan acht passagiers in een Taxibusjes), niet komt opdagen, of de halte voorbij rijdt:
Op 20-12-2011 19:48:17 hebben wij een reactie van u ontvangen.
Uw reactie is door ons geregistreerd.
Type/soort reactie: Vraag/Verzoek, Route
Lijnnummer: 73
Uw reactie is in behandeling genomen en in vervolg hierop laten wij u het volgende weten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Door omstandigheden heeft het beantwoorden van uw reactie meer tijd gevergd dan normaal. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.
In uw reactie heeft u aangegeven dat de bus vaak vol is, wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan.
Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging zodat deze lijn extra onder de aandacht wordt gebracht. TCR en Arriva overleggen wekelijks over de bezetting en waar extra bussen worden ingezet.
Er wordt ook regelmatig geteld hoeveel passagiers er op welke tijd met welke bus reizen en of er mensen bij haltes blijven staan.
Indien u naar aanleiding van deze mail vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Dit kan via de website http://www.arriva.nl of telefonisch op bovengenoemd telefoonnummer. Wij verzoeken u bij eventuele correspondentie het referentienummer te vermelden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
Arriva blijkt de bezetting van deze lijn dus wekelijks te bespreken met TCR _O-
Waar dat gesprek over gaat? Geen idee, want TCR rijdt helemaal niet op lijn 73.....
Het probleem is nog steeds niet opgelost...
Op 20-12-2011 19:48:17 hebben wij een reactie van u ontvangen.
Uw reactie is door ons geregistreerd.
Type/soort reactie: Vraag/Verzoek, Route
Lijnnummer: 73
Uw reactie is in behandeling genomen en in vervolg hierop laten wij u het volgende weten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Door omstandigheden heeft het beantwoorden van uw reactie meer tijd gevergd dan normaal. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.
In uw reactie heeft u aangegeven dat de bus vaak vol is, wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan.
Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging zodat deze lijn extra onder de aandacht wordt gebracht. TCR en Arriva overleggen wekelijks over de bezetting en waar extra bussen worden ingezet.
Er wordt ook regelmatig geteld hoeveel passagiers er op welke tijd met welke bus reizen en of er mensen bij haltes blijven staan.
Indien u naar aanleiding van deze mail vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Dit kan via de website http://www.arriva.nl of telefonisch op bovengenoemd telefoonnummer. Wij verzoeken u bij eventuele correspondentie het referentienummer te vermelden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
Arriva blijkt de bezetting van deze lijn dus wekelijks te bespreken met TCR _O-
Waar dat gesprek over gaat? Geen idee, want TCR rijdt helemaal niet op lijn 73.....
Het probleem is nog steeds niet opgelost...