Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door Suus »

Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam
De Nederlandse Spoorwegen laten voorlopig geen treinen rijden tussen Duivendrecht en Amsterdam Muiderpoort.

Bij metrostation Spaklerweg tussen Amsterdam Amstel en Duivendrecht loopt een verwarde vrouw met een mes. Dit heeft een woordvoerster van de NS laten weten. De politie probeert de vrouw tot bedaren te brengen.

De NS zet zes bussen in, zodat treinpassagiers vanaf Duivendrecht verder kunnen reizen.

Bron: Nu.nl

Eerder deze week was er ook al een incident bij metrostation Spaklerweg, toen scheen er een verwarde man in een metro te zitten die niet verwijderd kon worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door hauptbahnhof »

Ook de metro's reden niet tussen MDW en CS. Lijn 50 reed normale route, lijn 51 WTC - WWK, Lijn 53 MDW - GEN en Lijn 54 niet.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door JWM »

Er was ook nog een pendeldienstje Wibaut - CS.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door hauptbahnhof »

Ow toch wel... Ik was namelijk aan het werk en Centraal Post heeft dat niet omgeroepen. Ook een passagier kwam me vragen hoe hij bij Wibautstraat komt. Dus ik zeg, met de metro, niet wetende dat de metro niet reed. Het bericht van Centraal Post kwam een kwartier later ofzo.
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door VIRM »

Dat verklaart een hele hoop. Ik zag 's avonds een s3000 op Sloterdijk die volgens de omroep tot en met Amsterdam Centraal zou rijden; toen hij langs het perron stond werd er omgeroepen dat hij toch weer doorreed.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vrouw met mes hindert treinverkeer Amsterdam

Bericht door Suus »

Een aantal treinen werd omgeleid via Hilversum, ik vermoed echter dat dat de s800 was.

Tussen 21:00 en 23:00 was het trein- en metroverkeer in ieder geval gehinderd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten