Vrouw overvalt tram 'voor de grap'

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Vrouw overvalt tram 'voor de grap'

Bericht door Suus »

Vrouw overvalt tram 'voor de grap'
De politie heeft donderdag een 33-jarige vrouw uit Den Haag aangehouden die 'voor de grap' een 57-jarige trambestuurder probeerde te beroven.

Ze eiste de inhoud van de kassa, maar krabbelde terug toen omstanders alert reageerden en de vrouw overmeesterden.

Bron: Nu.nl
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
R-Flow
Berichten: 2000
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 13:30
Locatie: Amsterdam

Re: Vrouw overvalt tram 'voor de grap'

Bericht door R-Flow »

Te grappig!

Heb vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt in nachtbus 358:
Er stond opeens een jongen met hoodie voor me en die zei "Ik wil je portemonnee, telefoon en iPod.". De eerste keer had ik helemaal niet door dat ie het überhaupt tegen mij had dus reageerde met "Wat zeg je?" waarop hij zichzelf weer exact herhaalde. Ik keek vervolgens naar z'n handen waar ik geen mes of ander wapen kon ontdekken en daarnaast zat de hele nachtbus stampvol dus voelde me eigenlijk totaal niet geïntimideerd. Ik reageerde vervolgens met "Tja, dat kan je vergeten..." waarop de jongen die naast me zat opkeek en spontaan begon met lachen en door de bus schaterde "Gast, dit is echt de slechtste beroofpoging ooit!". Hierdoor hield ik natuurlijk ook geen strak gezicht meer. Voordat ik het wist werd de bus tot stilstand gezet en stapte er politie naar binnen. Later hoorden we dat ie het ook al voorin had geprobeerd bij mensen.

Vrij apart allemaal… :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten