Ombouw Hoekse Lijn

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Durashift

Re: Ombouw Hoekse Lijn

Berichtdoor Durashift » za 02 nov 2019, 23:10

Ik vind het wel makkelijk om mensen die wonen langs drukke infrawerken en daarover hun beklag doen na een wijziging, weg te zetten met termen als 'daar had je niet moeten wonen' etc.. 'je wist het van te voren' ..
Nou, dat weet je dus niet allemaal van te voren.. OF je kan er bar weinig aan doen..
Makkelijk 'lullen' voor mensen die er niet mee te maken hebben..

Ik heb zelf nu iets soortgelijks aan de hand in mijn woonomgeving.. De ruimte naast mij wordt bedrijfsmatig benut. Bij de start, enkele jaren gelden, vertelde de huisbaas mij dat ik zo nu en dan het geluid van een palletwagen kon horen. Dat klopte.. en ik was overdag toch niet thuis.
Levens wijzigen.. dat van mij maar ook van dat bedrijf. Er wordt elke dag van de week wel gewerkt en sinds een paar weken hoor ik 's avonds/'s nachts het gebrom van een luchtbehandelaar.. want ja.. door regelgeving etc.. moet de temperatuur in die ruimte 24/7 20 graden celcius zijn..
Ik ben het wel zat onderhand..

Verhuizen? Ja.. eerst mijn wachttijd maar eens checken.. en dan het woningaanbod.. :roll: -o-

Dus, ja, ik kan mij wel voorstellen dat omwonenden niet direct realiseren wat de impact is van zo'n ombouw voor hun woonleven. Lijkt mij ook lastig voor te stellen.. en als iemand dat wél kan.. is het al snel weer 'de zeur die bij inspraak de boel traineert'.
Wat willen wij nou?

Gideon
Contacteer:

Re: Ombouw Hoekse Lijn

Berichtdoor Gideon » ma 04 nov 2019, 21:17

KM46 schreef:En die sport beoefen ik ook graag :pos: :wink: .

Mogen we al een shot nemen?
Met vriendelijke groet,

Gideon.

Terug naar “OV in West-Nederland”