Treinbrand Abcoude

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Treinbrand Abcoude

Bericht door iljitsch »

Een schadevergoeding lijkt me inderdaad niet nodig (tenzij ze daadwerkelijke schade hadden veroorzaakt door de politie), het was immers maar één nacht, maar een excuus lijkt me toch wel op z'n plaats. Kost ook niks, dus waarom niet?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Treinbrand Abcoude

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Wel een deskundige die denkt dat het kortsluiting is
Zo deskundig lijkt de deskundige ook niet: kortsluiting in de snelschakelaar van VIRM is wel vaker gebeurd met een flink brandje als gevolg, maar de diverse discussies hierover volgend blijkt deze niet in de mBv7 waarin de brand begon te zitten. Dat ding zit in de bak ernaast, waarnaar het vuur pas later oversloeg, onder de stroomafnemer (ook wel logisch gezien de functie van het ding dat 'ie daar zit)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Treinbrand Abcoude

Bericht door Suus »

Politie denkt toch aan brandstichting trein
De politie zoekt nog steeds naar de oorzaak van de treinbrand op woensdag 2 januari, maar blijft uitgaan van brandstichting. Ze deed dinsdag een oproep aan getuigen om zich te melden.

De brand brak uit in het derde rijtuig van de intercity. De dubbeldekker werd stilgezet langs het Amsterdam-Rijnkanaal bij Loenersloot. Alle passagiers konden veilig de dubbeldekker uit.
Bron: Volkskrant
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Treinbrand Abcoude

Bericht door Thom91 »

Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten