Bus rijdt van viaduct bij Alkmaar

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Bus rijdt van viaduct bij Alkmaar

Bericht door Somoht »

Is niet intern CXX. Is prototype visualisatie die ik heb gemaakt om NDOV data te visualiseren oa. voor opsporen van fouten in de data zoals een concessiegebied dat geen actuele infomatie uitstuurt, etc. Ding heeft ook z'n eigen topic al :') http://ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=38&t=8388

Afbeelding

Als er wat rust is ontstaan omtrent het NDOV en alle vervoerders erin zetten, ga ik eens kijken of het publiek kan. Zitten wat haken en ogen aan zoals de NDOV licentie maar ook sociale veiligheid. Zoals eerder gezegd dit is nogal een cultuurschok voor sommige vervoerders, van een situatie waar dit soort gegevens eerst nog achter 3 lagen encryptie zaten naar een publieke website. Qua reisinformatie is het nogal belangrijk dat er wat harmonie blijft tussen "partijen die niet 9292 zijn" en de vervoerders.
arjan1978
Berichten: 18
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 11:33

Re: Bus rijdt van viaduct bij Alkmaar

Bericht door arjan1978 »

Ik heb zelf een ernstig ongeval meegemaakt in oktober 2012 . Dat ik met de vrachtwagen op zijn kant heb gelegen. Door een fout van een automobilist. ik weet hoe het is en voelt. Maar wij waren er niet bij bij het ongeval tussen de bus en de luxe auto en het is allemaal gis werk. Dus wij weten niet wat er gebeurt is. En daar zijn de ongevallen diensten van de politie voor om het uit te zoeken wat er precies is gebeurt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 202 gasten