Combino_2001 schreef:Ik heb het vervoerplan 2016 gelezen, en ik ben teleurgesteld.
Laten mijn Google-skills me nou in de steek of is het nog niet online te vinden?
Combino_2001 schreef:Ik heb het vervoerplan 2016 gelezen, en ik ben teleurgesteld.
JWM schreef:Stadsdeel Zuid (agendapunt 9): http://zuid.notudoc.nl/cgi-bin/agenda.c ... ew/id=3221
Durashift schreef:Ik neem aan dat Alstom niet een half stel aflevert in A'dam.
Ardan schreef:Elke 5 minuten, blijkbaar tussen de reguliere ritten een tussenrit. Vroeg me al af hoe ze het anders met het vorken deden. Als je op de GVB-site op de dienstregeling klikt staat trouwens alle stations door elkaar
Bee schreef:Reed gisteren metro 53 niet, vandaag rijdt metro 53 juist frequenter dan de rest door AOR in het Gaasperpark. Dat zorgt ook voor wat bijzondere inzetten, zoals een aantal CAF-combinaties
Ardan schreef:En eindelijk: de nieuwe huisstijl en bebording op de metro komt eraan, dit najaar
Beter goed gejat dan slecht verzonnen en een paar honderd duizend euro extra lichter.Meltrain schreef:Dat lijkt ook totáál niet op de borden van de RET.....![]()
Bee schreef:Uiteindelijk is het ook niet in Rotterdam uitgevonden natuurlijk, Londen heeft al sinds de prehistorie van dat soort borden.
Meltrain schreef:Dat lijkt ook totáál niet op de borden van de RET.....![]()
Maar n-evo kan tevreden zijn, want het is in R-Net huisstijl.
JWM schreef:Die routevork van station Zuid vind ik zoals op die afbeelding ergens best verwarrend met zowel Noord, Isolatorweg en Westwijk waarbij de lijnen in het begin zelfs parallel lopen, terwijl het totaal verschillende richtingen zijn.
Terug naar “OV in West-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten