n-evo schreef:...waarom we zo op die tram 6 blijven hangen als dat je intentie niet is. En probeer netjes te blijven, ik maak verder ook geen knullige opmerkingen over jouw manier van beargumenteren
n-evo schreef:trolly schreef:Is Osdorpplein-Stadionweg-Ceintuurbaan-Frederiksplein-Artis al eens overwogen?
Of De Aker - Azartplein. Een soort goedkope Oost/Westlijn.Eerst eens kijken of die lijn aanslaat voordat je 'm vermetroëd.
De lijn die je noemt zit in de planning, hoewel dat zomaar Nieuw Sloten - Azartplein zou kunnen worden. Daarmee worden de sporen tussen de Overtoomse Sluis en het Haarlemmermeerstation alleen niet bereden door een lijndienst. Mijn punt gaat dan ook absoluut niet over je knullige manier van argumenteren, of dat je wel of niet netjes bent, maar over het blijven hangen aan een lijnnummer, waar ik het over een verbinding heb.
Als tijdelijke (?) oplossing hiervoor, en als versterkingsdienst voor 1 & 17 in West, de wegvallende 24 en wijlen lijn 7 in de Roetersstraat zou mijn trammetje maar zo kunnen werken, hoewel ik meteen toegeef dat er ook een reeks bezwaren aan kleven.
Maar inderdaad:
n-evo schreef:Let's agree to disagree.