edko schreef:bouwerCivitas
De bus heet Civitas en hij is van Tribus.

edko schreef:bouwerCivitas
peterbil schreef: Het eerste definitieve haltebord is gespot: in Leiden bij de Posthof een groen bord met kloppende lijnnummers van Arriva. Veel beter dan die scheve stickers. Nu de rest van de concessie nog.
BrengMe schreef:peterbil schreef: Het eerste definitieve haltebord is gespot: in Leiden bij de Posthof een groen bord met kloppende lijnnummers van Arriva. Veel beter dan die scheve stickers. Nu de rest van de concessie nog.
Ik zag vorige week ook al een nieuw bord in het centrum van Krimpen a/d Lek.
TLP schreef:edko schreef:bouwerCivitas
De bus heet Civitas en hij is van Tribus.
Meltrain schreef:Een Wright op een Qliner is trouwens voor niemand leuk.
Z2N schreef:Misschien vanwege de inbouw van de informatiesystemen in de hybrides? Dat de citea's dan worden ingezet op de stadsdienst ?
Meltrain schreef:De Citea's krijgen dit weekend een software update zodat de missende bestemmingen ook op die bussen verleden tijd zullen zijn.
connexxion.nl schreef:NB: reist u met buslijn 195/295? Deze buslijn wordt gereden door Connexxion en Arriva. U kunt dan het Regio Vrij abonnement niet gebruiken. Wij adviseren in plaats daarvan: Altijd Korting.
Bron: connexxion.nl
Geert schreef:Dan niet klagen als je een boete krijgt he?
Geert schreef:Dan niet klagen als je een boete krijgt he?
Z2N schreef:Was het maar zo'n feest.. Op zich zou centralisatie een stuk schelen qua kosten, en het OV ook een stuk begrijpelijker maken: met vervoerder-onafhankelijke trajectabonnementen en kilometerabonnementen, en een vermindering van het belang van de vervoerder (1 huisstijl, 1 hulpbalie, 1 website, etc.), weet je ten minste waar je aan toe bent, zelfs op lijn 195. Helaas gaat het OV in Nederland precies de andere kant op..
Terug naar “OV in West-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten