Alledaagse gebeurtenissen Utrecht en omgeving

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: Di 08 Jul 2014, 15:46

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Bakpapier » Wo 01 Okt 2014, 20:30

Ik heb niet altijd een smartphone bij me, en ik heb ook lang niet overal wifi. Als ik die dingen niet heb kan ik natuurlijk niks opzoeken. Ik kan wel 5 minuten lang staan turen naar alle vertrekstaten bij de halte, maar wat als ondertussen de bus die ik hebben moet langskomt? Dat risico is tegroot.

Als het even kan zoek ik natuurlijk van te voren thuis even op welke bus, maar dat gaat niet altijd. En soms zijn er ook meerdere wegen naar rome.

waldo79
Berichten: 3625
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 14:00
Locatie: Tiel

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor waldo79 » Wo 01 Okt 2014, 22:15

Dan nog kun je dat van tevoren voorbereiden. Je stelt je in dit geval erg lamlendig op, een beetje voorbereiding moet kunnen :Y
De vervoerder op zijn beurt moet onduidelijkheid op het busstation wegnemen. Helemaal ideaal is het in Utrecht niet.
Mij best :)

Gebruikersavatar
Zugführer
Berichten: 2101
Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
Locatie: Maarssen-Dorp

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Zugführer » Wo 01 Okt 2014, 23:14

Minder treinen en bussen in daluren door bezuinigingen
Met ingang van december 2014 zal de trein tussen Breukelen en Utrecht in de daluren nog maar twee keer per uur rijden. De bussen, die niet meer aansluiten op een treindienst daardoor, worden uit de dienst genomen.
Aldus RTV Stichtse Vecht (lees verder)

Er wordt behoorlijk wat in de dienstregeling geknipt als ik dat zo lees. Buiten de spitsuren geen s17400 meer dus en in de aansluitende kwartierdiensten van lijn 124 en 130 in Breukelen wordt ook geknipt. Lijn 120 krijgt een andere tijdsligging waardoor de aansluiting op Lijn 122 in Loenen slechter wordt.
En dat terwijl er laatst ergens een voorstel lag van het LOCOV (?) om de s17400 juist door te trekken richting Amsterdam.
Gezien de details over de dienstregeling neem ik aan dat het artikel toch wel serieus te nemen is en er in dit geval geen sprake is van een verkeerde interpretatie o.i.d.
2015: 21564 ov-kilometers 2016 (27-11): Trein 14588 km - Bus 1339 km - Tram 19 km - Metro 18 km - Kabelbaan 5 km - Veer 3 km

Carlos0_0
Berichten: 130
Lid geworden op: Wo 29 Jan 2014, 08:35
Locatie: Utrecht

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Carlos0_0 » Do 02 Okt 2014, 08:41

Bakpapier schreef:Ik heb niet altijd een smartphone bij me, en ik heb ook lang niet overal wifi. Als ik die dingen niet heb kan ik natuurlijk niks opzoeken. Ik kan wel 5 minuten lang staan turen naar alle vertrekstaten bij de halte, maar wat als ondertussen de bus die ik hebben moet langskomt? Dat risico is tegroot.

Als het even kan zoek ik natuurlijk van te voren thuis even op welke bus, maar dat gaat niet altijd. En soms zijn er ook meerdere wegen naar rome.


Je kan je altijd voorbereiden dat of iets eerder weg gaan dat je kan kijken, ik zie dagelijks bij mij de zelfde mensen de bus uitrennen naar de trein.
Ik denk dan neem dan gewoon een bus eerder sta een paar min eerder op, de bussen in overvecht rijden zo om de 10 min.

Verder naar Utrecht centraal dat is gewoon makkelijk te vinden op z'n papiertje, het staat onderaan en ook nog eens volgens mij vet gedrukt.
Als ik een reis moet maken die ik niet dagelijks doe kijk ik van te voren hoe ik moet gaan, ik ga niet gewoon zo hup naar de bus of station en dan maar kijken welke trein ik moet nemen.
Ik kijk even op 9292 of de ns site en weet dan al sowieso hoe ik moet reizen, je kan eventueel de reis ook nog eens uitprinten.

wouter15
Berichten: 845
Lid geworden op: Di 24 Jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor wouter15 » Do 02 Okt 2014, 08:47

Zugführer schreef:Minder treinen en bussen in daluren door bezuinigingen
Met ingang van december 2014 zal de trein tussen Breukelen en Utrecht in de daluren nog maar twee keer per uur rijden. De bussen, die niet meer aansluiten op een treindienst daardoor, worden uit de dienst genomen.
Aldus RTV Stichtse Vecht (lees verder)

Er wordt behoorlijk wat in de dienstregeling geknipt als ik dat zo lees. Buiten de spitsuren geen s17400 meer dus en in de aansluitende kwartierdiensten van lijn 124 en 130 in Breukelen wordt ook geknipt. Lijn 120 krijgt een andere tijdsligging waardoor de aansluiting op Lijn 122 in Loenen slechter wordt.
En dat terwijl er laatst ergens een voorstel lag van het LOCOV (?) om de s17400 juist door te trekken richting Amsterdam.
Gezien de details over de dienstregeling neem ik aan dat het artikel toch wel serieus te nemen is en er in dit geval geen sprake is van een verkeerde interpretatie o.i.d.

Kunnen ze de s7400 in de daluren dan niet in het pad van de s17400 gaan leggen? Nu sluit in de daluren de sprinter in de daluren in Bkl niet meer aan op de s4000 naar Wd, Gd en Rtd. Weet niet of veel mensen hiervan gebruik maken maar in geval van storingen op Wd - Ut is het toch wel handig.

Gebruikersavatar
Zugführer
Berichten: 2101
Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
Locatie: Maarssen-Dorp

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Zugführer » Do 02 Okt 2014, 09:01

De s7400 sluit nu juist aan op de s4000 richting Amsterdam. Die overstap lijkt me belangrijker dan richting Woerden/Rotterdam.
Dat is overigens een overstap van 11 minuten, waar dat voor een veelgemaakte overstap op hetzelfde spoor eigenlijk maximaal 5 minuten zou moeten zijn. Misschien kan er iets geschoven worden met de 7400, zodat de overstap op beide 4000en beter wordt.
2015: 21564 ov-kilometers 2016 (27-11): Trein 14588 km - Bus 1339 km - Tram 19 km - Metro 18 km - Kabelbaan 5 km - Veer 3 km

Pim-AllianceB95
Berichten: 753
Lid geworden op: Ma 27 Sep 2010, 22:27

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Pim-AllianceB95 » Do 02 Okt 2014, 10:25

Zugführer schreef:De s7400 sluit nu juist aan op de s4000 richting Amsterdam. Die overstap lijkt me belangrijker dan richting Woerden/Rotterdam.
Dat is overigens een overstap van 11 minuten, waar dat voor een veelgemaakte overstap op hetzelfde spoor eigenlijk maximaal 5 minuten zou moeten zijn. Misschien kan er iets geschoven worden met de 7400, zodat de overstap op beide 4000en beter wordt.


De 4000 tot Bkl laten rijden en de 7400 door naar Asd lijkt me dan voor de hand liggender, dan hoef je maar vier minuten te vinden, anders zeven (4+3 minuten opvolging).

Ezra
Berichten: 918
Lid geworden op: Ma 18 Nov 2013, 17:40

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Ezra » Do 02 Okt 2014, 10:45

In de daluren rijdt de s7400 tot Breukelen, dan verlaat hij Breukelen en staat hij even stil op een opstelspoor buiten Breukelen. Waarom wordt de dienstregeling niet iets veranderd en blijft de s7400 maar een paar minuten op Breukelen staan, om vervolgens weer terug te keren naar Utrecht. Hierdoor spaar je best wel wat 'wachttijd' uit.

Gebruikersavatar
Zugführer
Berichten: 2101
Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
Locatie: Maarssen-Dorp

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Zugführer » Do 02 Okt 2014, 10:46

Pim-AllianceB95 schreef:De 4000 tot Bkl laten rijden en de 7400 door naar Asd lijkt me dan voor de hand liggender, dan hoef je maar vier minuten te vinden, anders zeven (4+3 minuten opvolging).

Dat volg ik niet helemaal.
De s7400 uit Utrecht komt nu binnen om .00, terwijl de s4000 richting Amsterdam om .11 en richting Rotterdam om .19 vertrekt. Je zou dus beter om .07 binnen kunnen komen met je 7400 en gelijk daarna doorrijden naar het keerspoor, dan zit je wel aan die 3 minuten opvolgtijd. De overstap 7400 richting Amsterdam wordt dan 4 minuten en richting Rotterdam 12 minuten, acceptabeler dan nu. Jammer genoeg gaat dat op Utrecht Centraal waarschijnlijk niet passen, omdat je nu juist precies tussen de IC's van de 800/3000/3100/3500 in zit.
De 4000 is ook een populaire verbinding waarin je niet moet willen knippen, denk ik (en bovendien, als je de 4000 tot Breukelen laat rijden en de 7400 doortrekt naar Amsterdam wordt de overstap 4000>7400 in de huidige tijdligging 20 minuten, toch?)
Laatst gewijzigd door Zugführer op Do 02 Okt 2014, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
2015: 21564 ov-kilometers 2016 (27-11): Trein 14588 km - Bus 1339 km - Tram 19 km - Metro 18 km - Kabelbaan 5 km - Veer 3 km

Gebruikersavatar
Zugführer
Berichten: 2101
Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
Locatie: Maarssen-Dorp

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Zugführer » Do 02 Okt 2014, 10:49

Ezra schreef:In de daluren rijdt de s7400 tot Breukelen, dan verlaat hij Breukelen en staat hij even stil op een opstelspoor buiten Breukelen. Waarom wordt de dienstregeling niet iets veranderd en blijft de s7400 maar een paar minuten op Breukelen staan, om vervolgens weer terug te keren naar Utrecht. Hierdoor spaar je best wel wat 'wachttijd' uit.

Omdat de s4000 er ook nog tussendoor moet, denk ik. Dat keerspoor is juist aangelegd ten behoeve van de kwartierdienst Utrecht-Breukelen. In de toekomstige situatie wordt de keertijd overigens 30 minuten, bedenk ik me opeens. En zoals ik in mijn voorgaaande post ook al constateerde zit je vast in wat er op Utrecht Centraal past waardoor er denk ik maar weinig te schuiven valt.
2015: 21564 ov-kilometers 2016 (27-11): Trein 14588 km - Bus 1339 km - Tram 19 km - Metro 18 km - Kabelbaan 5 km - Veer 3 km

Ezra
Berichten: 918
Lid geworden op: Ma 18 Nov 2013, 17:40

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Ezra » Do 02 Okt 2014, 10:53

Nee, dat niet willen knippen, klopt. Maar ik bedoel als de s7400 op Bkl aankomt, komt hij al meteen aan op spoor 3, waardoor hij na drie minuten direct weer terug kan naar Ut. Dat spaart waarschijnlijk materieel uit. Maar goed, dan blijf je inderdaad zitten met de drukte rondom Ut.

Pim-AllianceB95
Berichten: 753
Lid geworden op: Ma 27 Sep 2010, 22:27

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Pim-AllianceB95 » Do 02 Okt 2014, 11:04

Zugführer schreef:
Pim-AllianceB95 schreef:De 4000 tot Bkl laten rijden en de 7400 door naar Asd lijkt me dan voor de hand liggender, dan hoef je maar vier minuten te vinden, anders zeven (4+3 minuten opvolging).

Dat volg ik niet helemaal.
De s7400 uit Utrecht komt nu binnen om .00, terwijl de s4000 richting Amsterdam om .11 en richting Rotterdam om .19 vertrekt. Je zou dus beter om .07 binnen kunnen komen met je 7400 en gelijk daarna doorrijden naar het keerspoor, dan zit je wel aan die 3 minuten opvolgtijd. De overstap 7400 richting Amsterdam wordt dan 4 minuten en richting Rotterdam 12 minuten, acceptabeler dan nu. Jammer genoeg gaat dat op Utrecht Centraal waarschijnlijk niet passen, omdat je nu juist precies tussen de IC's van de 800/3000/3100/3500 in zit.
De 4000 is ook een populaire verbinding waarin je niet moet willen knippen, denk ik (en bovendien, als je de 4000 tot Breukelen laat rijden en de 7400 doortrekt naar Amsterdam wordt de overstap 4000>7400 in de huidige tijdligging 20 minuten, toch?)


Je hebt gelijk, dan moet je of de 7400 of de 4000 aan beide kanten een kwartier schuiven, zodat de 4000 uit Gd om :11 binnenkomt en naar het keerspoor rijdt, terwijl de 7400 uit Ut daar om :14 achteraan komt en doorrijdt naar Asd (en onderweg nog ergens drie minuten moet zien te winnen).

Gebruikersavatar
Zugführer
Berichten: 2101
Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
Locatie: Maarssen-Dorp

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Zugführer » Do 02 Okt 2014, 11:16

Dat zou kunnen, dat je in plaats van de s7400 in het pad van de s17400 gaat rijden. Maar ik denk dat het belang van een doorgaande s4000 groter is dan een doorgetrokken 7400.

@Ezra: klopt, maar nu kom je binnen en vertrek op precies hetzelfde tijdstip en eerder vertrekken uit Utrecht zal dus lastig worden. Maar een kering van 30 minuten is ook niet bepaald ideaal
2015: 21564 ov-kilometers 2016 (27-11): Trein 14588 km - Bus 1339 km - Tram 19 km - Metro 18 km - Kabelbaan 5 km - Veer 3 km

MichaelV
Berichten: 21
Lid geworden op: Ma 18 Nov 2013, 14:37

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor MichaelV » Do 02 Okt 2014, 14:17

Carlos0_0 schreef:
Bakpapier schreef:Ik heb niet altijd een smartphone bij me, en ik heb ook lang niet overal wifi. Als ik die dingen niet heb kan ik natuurlijk niks opzoeken. Ik kan wel 5 minuten lang staan turen naar alle vertrekstaten bij de halte, maar wat als ondertussen de bus die ik hebben moet langskomt? Dat risico is tegroot.

Als het even kan zoek ik natuurlijk van te voren thuis even op welke bus, maar dat gaat niet altijd. En soms zijn er ook meerdere wegen naar rome.


Je kan je altijd voorbereiden dat of iets eerder weg gaan dat je kan kijken, ik zie dagelijks bij mij de zelfde mensen de bus uitrennen naar de trein.
Ik denk dan neem dan gewoon een bus eerder sta een paar min eerder op, de bussen in overvecht rijden zo om de 10 min.

Verder naar Utrecht centraal dat is gewoon makkelijk te vinden op z'n papiertje, het staat onderaan en ook nog eens volgens mij vet gedrukt.
Als ik een reis moet maken die ik niet dagelijks doe kijk ik van te voren hoe ik moet gaan, ik ga niet gewoon zo hup naar de bus of station en dan maar kijken welke trein ik moet nemen.
Ik kijk even op 9292 of de ns site en weet dan al sowieso hoe ik moet reizen, je kan eventueel de reis ook nog eens uitprinten.


Exact!
Een goede voorbereiding is niet afhankelijk van de beschikbaarheid van wifi of het in de juiste jaszak zitten van je smartphone, maar van van tevoren (thuis bijvoorbeeld) nadenken over wat je gaat doen. Het getuigt van gemakzucht om vervolgens de chauffeur ervan te "beschuldigen" dat hij niet direct weet waar een reiziger precies naartoe wil en van egoïsme/narcisme om te stellen dat je gerust een bus vol passagiers mag ophouden om een vraag te stellen die je gemakkelijk zelf had kunnen beantwoorden.

waldo79
Berichten: 3625
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 14:00
Locatie: Tiel

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor waldo79 » Do 02 Okt 2014, 14:34

Een goede voorbereiding is niet afhankelijk van de beschikbaarheid van wifi of het in de juiste jaszak zitten van je smartphone, maar van van tevoren (thuis bijvoorbeeld) nadenken over wat je gaat doen.
Helemaal mee eens, dan ben je juist totaal niet voorbereid :lol:
Mij best :)

ICE105
Berichten: 219
Lid geworden op: Ma 19 Dec 2011, 15:34

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor ICE105 » Do 02 Okt 2014, 19:30

Ezra schreef:In de daluren rijdt de s7400 tot Breukelen, dan verlaat hij Breukelen en staat hij even stil op een opstelspoor buiten Breukelen. Waarom wordt de dienstregeling niet iets veranderd en blijft de s7400 maar een paar minuten op Breukelen staan, om vervolgens weer terug te keren naar Utrecht. Hierdoor spaar je best wel wat 'wachttijd' uit.

Voor kort keren langs spoor 3 te Bkl moet je voor Mas doorwissellen (kost rijtijd) en vervolgens linker binnenspoor rijden tussen Mas en Bkl. Dat lijkt mij geen robuust plan.

Tjekken
Berichten: 136
Lid geworden op: Di 18 Okt 2011, 07:15

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Tjekken » Vr 03 Okt 2014, 13:28

De schermen in de bus zijn weer geüpdatet. Tijdens de omleiding van lijn 8 springen de schermen niet meer op zwart maar blijven ze aan met doorgestreepte haltes. Tevens wisselt het scherm tussen het scherm met volgende haltes en een scherm dat aangeeft "lijn 8 eenzijdige verstoring: lijn 8 rijdt via Biltstraat naar Burg. Fockema Andreaelaan". Dit verstoringsscherm is echter rood, itt tot de paarse kleur van de lijn...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tjekken op Vr 03 Okt 2014, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25113
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Daniel » Vr 03 Okt 2014, 14:10

Nouja, d´r gaat wel meer mis dan alleen de kleur :mrgreen:
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gebruikersavatar
Aking
Berichten: 3305
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 10:20
Locatie: Utrecht/Sremska Kamenica
Contact:

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Aking » Vr 03 Okt 2014, 14:12

Hoezo? <<stop-next>> is een nieuwe halte in de Uiteuh Utrecht Science Park :Y
WorldonRails.nl alles over Internationale treinreizen

Ezra
Berichten: 918
Lid geworden op: Ma 18 Nov 2013, 17:40

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Ezra » Vr 03 Okt 2014, 18:35

ICE105 schreef:
Ezra schreef:In de daluren rijdt de s7400 tot Breukelen, dan verlaat hij Breukelen en staat hij even stil op een opstelspoor buiten Breukelen. Waarom wordt de dienstregeling niet iets veranderd en blijft de s7400 maar een paar minuten op Breukelen staan, om vervolgens weer terug te keren naar Utrecht. Hierdoor spaar je best wel wat 'wachttijd' uit.

Voor kort keren langs spoor 3 te Bkl moet je voor Mas doorwissellen (kost rijtijd) en vervolgens linker binnenspoor rijden tussen Mas en Bkl. Dat lijkt mij geen robuust plan.


Volgens mij vlak voor Bkl ook nog.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25113
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Daniel » Vr 03 Okt 2014, 19:07

Nee de enige twee overloopmogelijkheden vlak voor Breukelen betreffen wissels waarmee je vanaf het buitenspoor langs het perron kunt komen en de aansluiting vanuit Woerden.
Vanaf Woerden kan je in Breukelen dus wel langs het perron keren zonder veel links rijden, maar vanuit Utrecht moet je voor Maarssen al doorwisselen. (zie Sporenplan.nl voor de details)
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 31498
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Suus » Vr 03 Okt 2014, 19:21

Het AD van vandaag had een artikel wat aangaf dat er door het ministerie en de gemeente een studie loopt naar een trambaan door de Utrechtse binnenstad. De trambaan om de Zuid zou namelijk al bij opleving niet voldoende capaciteit hebben.
Rame à l'approche

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25113
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Daniel » Vr 03 Okt 2014, 19:30

Vandaag? Gisteren toch? Interessant was te lezen dat de busbaan door de binnenstad al geschikt zou zijn om om te bouwen naar trambaan.
Sommige partijen willen echter wel dat er ook nog even goed gekeken gaat worden naar het optimaliseren van de fietsroute langs de HOV-baan richting De Uithof voordat er nog een dure tramlijn wordt aangelegd. (Wat fietsers in Utrecht betreft had de Metro vandaag nog een geinige foto van een file op een fietspad door een roodlichtcontrole door de politie :mrgreen: )

Wel in het AD van vandaag iets wat nog niet echt in het artikel over de HOV-baan bij de Leidseveertunnel stond wat ik onlangs elders op het forum postte: door alle vertragingen vindt de verplaatsing van alle bussen naar de Jaarbeurszijde van het station ook een halfjaar later plaats, namelijk in de zomer van 2016.
Aan de andere kant van het station gaat het wat dat betreft al meer de goeie kant uit: de werkzaamheden t.b.v. de aanleg van de Dichtersbaan zijn vanuit de bussen over de Vondellaan al goed te zien.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Hageneis
Berichten: 207
Lid geworden op: Di 09 Aug 2011, 16:39

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Hageneis » Za 04 Okt 2014, 14:35

Bakpapier schreef:
isadora schreef:Laadt hier prima. Erg scherp.

Ik denk dat dat het probleem is, de pdf downloadt bij mij niet goed en daarom is hij onscherp.

Kijken of downloaden op mijn harde schijf beter werkt dan online bekijken.

... en ja hoor, probleem opgelost. Dank !

Probeer je soms de ingebouwde lezer van Firefox? Die geeft inderdaad nogal korrelig beeld.

Tjekken
Berichten: 136
Lid geworden op: Di 18 Okt 2011, 07:15

Re: Openbaar vervoer regio Utrecht

Berichtdoor Tjekken » Vr 10 Okt 2014, 16:54

Daniel schreef:Nouja, d´r gaat wel meer mis dan alleen de kleur :mrgreen:


Vandaag het omleidingsscherm wel in de lijnkleur en ook de tijd en volgende halte werd netjes weergegeven!! Ook staan de haltes stadsschouwburg en Burg. Reigerstraat niet meer doorgestreept, dat was eerst wel zo. Alleen halte maliebaan vervalt immers.


Terug naar “OV in West-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 2 gasten