RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25127
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Berichtdoor Daniel » Ma 06 Jan 2014, 21:43

RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
Geplaatst op: maandag 6 januari 2014 21:42
Laatst bijgewerkt: maandag 6 januari 2014 21:43


Vervoersmaatschappij RET komt klanten tegemoet die problemen hebben met hun OV-chipkaarten. Zij worden vanaf februari niet meer doorverwezen, beloofde directeur Pedro Peters in zijn nieuwjaarsspeech.
De RET stuurt klanten bij problemen met de chipkaart nu nog door naar de producent van de kaart, TLS. Vanaf februari opent de RET een speciaal loket voor OV-chipkaartzaken, waar klanten direct worden geholpen kunnen worden.
Lees verder
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

KM46
Berichten: 8099
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 22:06

Re: RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Berichtdoor KM46 » Di 07 Jan 2014, 19:26

Berichtgeving over dit onderwerp staat vandaag (7 januari 2014) ook in de papieren versie van het Agemeen Dagblad - Rotterdams Dagblad (en in mijn geval editie Oost) en in de papieren versie van Metro.


Terug naar “OV in West-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten