RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
Geplaatst op: maandag 6 januari 2014 21:42
Laatst bijgewerkt: maandag 6 januari 2014 21:43
Vervoersmaatschappij RET komt klanten tegemoet die problemen hebben met hun OV-chipkaarten. Zij worden vanaf februari niet meer doorverwezen, beloofde directeur Pedro Peters in zijn nieuwjaarsspeech.
De RET stuurt klanten bij problemen met de chipkaart nu nog door naar de producent van de kaart, TLS. Vanaf februari opent de RET een speciaal loket voor OV-chipkaartzaken, waar klanten direct worden geholpen kunnen worden.
Lees verder
RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
Berichtgeving over dit onderwerp staat vandaag (7 januari 2014) ook in de papieren versie van het Agemeen Dagblad - Rotterdams Dagblad (en in mijn geval editie Oost) en in de papieren versie van Metro.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 195 gasten