RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Bericht door Daniel »

RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn
Geplaatst op: maandag 6 januari 2014 21:42
Laatst bijgewerkt: maandag 6 januari 2014 21:43


Vervoersmaatschappij RET komt klanten tegemoet die problemen hebben met hun OV-chipkaarten. Zij worden vanaf februari niet meer doorverwezen, beloofde directeur Pedro Peters in zijn nieuwjaarsspeech.
De RET stuurt klanten bij problemen met de chipkaart nu nog door naar de producent van de kaart, TLS. Vanaf februari opent de RET een speciaal loket voor OV-chipkaartzaken, waar klanten direct worden geholpen kunnen worden.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: RET wil in 2014 klantvriendelijker zijn

Bericht door ODRAIL »

Berichtgeving over dit onderwerp staat vandaag (7 januari 2014) ook in de papieren versie van het Agemeen Dagblad - Rotterdams Dagblad (en in mijn geval editie Oost) en in de papieren versie van Metro.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten