Hmm ... ik mis DDZ :? .mijack1985 schreef:Planningsnorm NS uit de zakboek HC:
1 HC:
1 treinstel VIRM
t/m 3 bakken DDAR
t/m 4 bakken DDM1
t/m 6 bakken enkeldeks mat
t/m 7 bakken ICMm
t/m 9 bakken Flirt
t/m 10 bakken SLT
2 HC's:
2 treinstellen VIRM
1 t/m 6 bakken IC Direct
4 t/m 6 bakken DDAR
4 t/m 8 bakken DDM1
7 t/m 12 bakken enkeldeks mat
10 en meer bakken Flirt
11 t/m 16 bakken SLT
3 HC's
3 treinstellen VIRM
13 of meer bakken enkeldeks mat
FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Zal wel dezelfde regel zijn als met VIRM lijkt me ;-)
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Niet als DDAR/DDM?
-
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
- Locatie: Den Haag
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
ScherpKM46 schreef: Hmm ... ik mis DDZ :? .
Net als VIRM
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Snelle vraag tussendoor:
Wat wordt bedoeld met 'mat'
Zal niet een mat-rit zijn zoals in de buswereld
Wat wordt bedoeld met 'mat'
Zal niet een mat-rit zijn zoals in de buswereld
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Materieel, zoals ook bij die materieelrit
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Potvér.. heeft de NS gistermiddag haar eigen plannorm met 100% overschreden... :)mijack1985 schreef:Planningsnorm NS uit de zakboek HC:
(..)
2 HC's:
2 treinstellen VIRM
(..)
Uit treinstel 8446 (uit mijn hoofd) -VIRM6- stapten gistermiddag 2 conducteurs... op Veenendaal de Klomp..
Jammer dat het nu vriest.. want een wasbeurt kan dat stel wel gebruiken.. Ik kon niet door de ramen heen kijken (van buiten) om mijn dochter uit te zwaaien..
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Volgens mij heeft Mikos dat wel eens in zijn verhalen beschreven: dat hij zich, vanwege een zgn. tunneltraject, in het andere treinstel bevond en dus niet zo snel bij de machinist kon komen..Aking schreef:Maar er staat dus daadwerkelijk met zoveel woorden dat de HC tussen station A en station B of tussen station X en station Y zich in het andere treinstel moet bevinden?
Fabrikant had / moet de waarschuwing gewoon groter maken.. zodat die beste man het wél gelezen moet hebben. :)hidihi schreef:(..)Op de verpakking staat dat een mens maximaal 5 pitten mag eten. Helaas zag de man de waarschuwing niet op de verpakking staan.(..)
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
Tel eens van vier tot en met twaalf op je vingers. De uitkomst zal je verbazenAking schreef:IC Berlijn is 8 rijtuigen zo uit mijn hoofd (nummer 4 t/m 12).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’
En wat voegt dat anderhalve pagina later nog toe aan de discussie? (A)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten