robinzes schreef:hoop ik wel dat er in apeldoorn nieuwe volvo 7700 ( hybrid ) bussen komen.
Hopelijk is dat een software-issue en kan/is dat aangepast.
robinzes schreef:en nog iets anders, zouden de huidige citaro en ambasador mischien overgaan naar syntus?

Pijnackerbus schreef:robinzes schreef:en nog iets anders, zouden de huidige citaro en ambasador mischien overgaan naar syntus?
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Marc schreef:Gistermiddag stond een opvallende bus aan het station van Maastricht: een VDL Citea in Limburge/Zeelandse Veolia-kleurstelling. Vandaag reed de bus gewoon mee in dienst (ik kon helaas niet lezen op welke lijn).

NS-Reiziger schreef:Ik vraag me ook af waarom de lijn richting Zwolle ervoor in aanmerking komt. De A50 Zwolle - Apeldoorn is lang niet de A50 Apeldoorn - Arnhem. Ook wordt er nooit gerept over een gewenste treinverbinding Apeldoorn - Zwolle, of hebben de tussenliggende dorpen als Vaassen, Epe, Heerde en Hattem zoveel reizigerspotentie? De echte problematiek ligt waar de A50 met de A28 samenkomt, maar gemeente Zwolle / prov. Overijssel lijkt helemaal niet echt bij dit project betrokken. Mij had een logischere HOV-as (vanwege fileproblematiek en het ontbreken van de gewenste treinverbinding) Apeldoorn - Arnhem geleken.

Keer terug naar OV in Oost-Nederland
Gebruikers op dit forum: Mark en 1 gast