Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Maurice Hooikammer schreef:Ze krijgen nieuwe stoelen, dus ze moeten allen een voor een naar Zwolle voor de behandeling.
NG²7²™ schreef:De 5404 is gisterochtend opgehaald vanuit Zwolle, inderdaad voor een andere chauffeursstoel, de 5202 is daarvoor terug gekomen (en zal weer gaan zwerven).
Dus ze krijgen alleen een nieuwe stoel voor de chauffeur en niet voor de reizigers?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Komen die 80xx amba's uiteindelijk definitief in de Achterhoek rijden? Maar vooral waarom zijn ze hier, lage kilometerstand of staan ze zoals hierboven gesuggereerd doordat ze overbodig zijn?
Ze komen hier tijdelijk om de reguliere bussen vrij te maken voor de ombouw naar de nieuwe versie van het Albatros systeem. Er zijn op dit moment 5 rood/grijze bussen , en dat moeten er 7 worden -o-
Niks, ik vond die stoelen van de HTM best prima. Het was gewoon een vraag.
Maar wat was er dan mis met de chauffeursstoelen? De chauffeurs van de HTM gebruikten die immers ook.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Meerwaarde van Albatros 2 is vooral dat het een stuk stabieler is.. Sowieso worden er nauwelijks tot geen updates meer uitgebracht voor Albatros 1, bij ons in DAV gaan ze ergens in dit kwartaal ook beginnen met het ombouwen. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Als Albatros 2 wél genoeg toegevoegde waarde heeft en nieuwe validators niet, dan kan ik me voorstellen dat alleen Albatros 2 wordt ingebouwd. Want nieuwe validators zijn ongetwijfeld niet gratis... Maar wellicht is er een goede reden om ook de validators te vervangen!
Vanwege The Passion rijden er extra (lange) treinen naar Enschede en ook tussen Zutphen en Hengelo. Ook worden er extra en grotere bussen ingezet van en naar Enschede. Er werd in ieder geval gesproken over geledes op lijn 61. Er zal vast ook wat versterkt worden op lijn 2, met na name na afloop voor de P +R.
Daarnaast is er via de app een speciaal Passion-kaartje. Voor 5 euro reizen met alle bussen van Twente (dus NIET de trein).
Jammer dat Syntus en Arriva alleen de drukke tak vanaf Haaksbergen-Borculo/Eibergen vergeten zijn. Daar rijdt slechts de reguliere halfuursdienst (62)/uursdienst (73) vanavond.
marvinkok schreef:Vanwege The Passion rijden er extra (lange) treinen naar Enschede en ook tussen Zutphen en Hengelo. Ook worden er extra en grotere bussen ingezet van en naar Enschede. Er werd in ieder geval gesproken over geledes op lijn 61. Er zal vast ook wat versterkt worden op lijn 2, met na name na afloop voor de P +R.
Daarnaast is er via de app een speciaal Passion-kaartje. Voor 5 euro reizen met alle bussen van Twente (dus NIET de trein).
Iets anders hebben we niet hier, dus ja ;)
Ik ben verder vrij vandaag, dus geen idee wat er daadwerkelijk rondrijdt. Je kunt er trouwens wel vanuit gaan da't er, indien nodig, ook gewoon extra ritten naar Haaksbergen/Neede rijden. Wat Arriva doet heb ik geen idee van. Er rijdt in ieder geval wel een extra rit tussen Hengelo en Zutphen vanavond.
op 2 april hebben de 3 geledes gereden op de lijnen 1, 2 en 3 in aansluiting op The Passion als versterking.
Tevens was er om 22.46 een extra trein ingelegd van Hengelo naar Zutphen en reden alle Syntustreinen vanaf ca. 21.00 dubbel.
Verder waren er nog 4 extra bussen op reserve ingezet. In totaliteit reden er dus 7 extra bussen waarvan 3 geleed.
Lijn 62 van 22.50u naar Borculo stond op station Enschede van voor tot achter al helemaal vol. Bij het MST stonden nog zeker 60-70 man te wachten, hiervoor is er een extra bus ingezet die ook tot Borculo gereden heeft (die kwam daar net aan toen de reguliere bus weer vertrok naar Haaksbergen). Ik verwacht dan ook dat iedereen weer thuis is gekomen :Y
Volgens een bron a.k.a. Julsteren staat een arriva lint (waarschijnlijk de 33) dood langs het perron in Borne, geen front of sluitseinen en deuren aan perron zijde open. [ri. Hgl]