Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Als het goed is staat er een paar pagina's terug dat er een verplichte huisstijl is en zelfs hoe deze eruit ziet...
Merknaam zal RRReis worden.
Merknaam zal RRReis worden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: za 04 feb 2012, 00:18
- Locatie: Europa
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Wel lastig voor al die Chinezen in Giethoorn: LLLeis.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9200
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Nog minder dan een week en we weten wie de nieuwe vervoerder wordt: klik.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Sterker nog, dinsdag is de grote dag.regenmaker schreef:Nog minder dan een week en we weten wie de nieuwe vervoerder wordt: klik.
When you're tired of London, you're tired of life
-
- Berichten: 384
- Lid geworden op: di 21 feb 2017, 21:32
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ben erg benieuwd. Wie hopen jullie dat gaat winnen?
Buschauffeur bij Connexxion/OV Regio IJsselmond.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De consument.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik ken de biedingen niet, ik hoop vooral dat er een vervoerder wint die zoveel mogelijk van de sloopplannen van de provincies heeft kunnen voorkomen.
Maar vanuit het optiek van de markt zou het volgens mij het beste zijn als Connexxion wint, anders verdwijnt de meeste toekomst ook wel uit dat bedrijf.
Maar vanuit het optiek van de markt zou het volgens mij het beste zijn als Connexxion wint, anders verdwijnt de meeste toekomst ook wel uit dat bedrijf.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9200
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Hoezo Connexxion? Conexxion/Hermes/OV Regio IJsselmond hebben nog 10 busconcessies in handen, mocht Keolis deze concessie verliezen dan hebben ze alleen nog Twente, Utrecht en Almere. In dat geval zal EBS of Keolis het gunstigst zijn voor de markt.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Keolis heeft ook zwenzwoka nog *trein*
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9200
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik had bij Connexxion ook niet de Valleilijn meegerekend omdat ik even op busconcessies focuste. :)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ja maar keolis gaat waarschijnlijk over een paar maanden ook wel een gooi doen naar gooi en vechtstreek denk ik want ten noorden ligt hun concessie Almere en er omheen hun Utrecht concessie. Ik zou Arriva of EBS wel leuk vinden. *bus*regenmaker schreef:Hoezo Connexxion? Conexxion/Hermes/OV Regio IJsselmond hebben nog 10 busconcessies in handen, mocht Keolis deze concessie verliezen dan hebben ze alleen nog Twente, Utrecht en Almere. In dat geval zal EBS of Keolis het gunstigst zijn voor de markt.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Maar het aantal concessies zegt vooral iets over het bedrijfsrisico: je kan dan namelijk werk kwijtraken. De omvang van een concessie is ook van belang. Groningen en Drenthe is wel iets anders dan Zaanstreek bijvoorbeeld.
Het is een spectrum.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Je moet de omvang inderdaad wel meenemen: Keolis verliest in aantallen immers zelfs als ze IJssel-Vecht winnen alsnog een concessie. Maar het gebied waarin ze rijden zou in dat geval amper krimpen.
10 teveel dus ook naar mijn meningregenmaker schreef:Hoezo Connexxion? Conexxion/Hermes/OV Regio IJsselmond hebben nog 10 busconcessies in handen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het mooiste zou zijn als de burgers in het concessiegebied zouden mogen stemmen welke wint. De rol van de aanbestedende provincie(s) is dan alleen nog het vaststellen van het budget en de minimumeisen en het vooraf controleren of het bid aan de eisen voldoet. Daarna kunnen de (overgebleven) vervoerders dan hun ideeën openbaren en kan de burger kiezen wat ze het beste vinden.
-
- Donateur
- Berichten: 1518
- Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
- Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Indirect, en idealistisch gezien, hebben de burgers al ervoor gestemd. De kleur van de Provinciale Staten maakt namelijk voor het PvE een echt verschil.
Om niets anders dan OV enthousiasme zou ik graag hebben dat Arriva wint, dan zou je namelijk als alle overige concessies hetzelfde bleven van Zuid-Limburg naar de Eemshaven alleen met Arriva kunnen reizen. Dat zou dan kunnen via Maastricht, Roermond, Nijmegen, Beneden-leeuwen, Kesteren, Arnhem, Apeldoorn, Hattem, Kampen, Emmeloord en Groningen, maar HOV GD gaat van Arriva naar Qbuzz, dus moet je de route aanpassen en via Leeuwarden gaan.
Om niets anders dan OV enthousiasme zou ik graag hebben dat Arriva wint, dan zou je namelijk als alle overige concessies hetzelfde bleven van Zuid-Limburg naar de Eemshaven alleen met Arriva kunnen reizen. Dat zou dan kunnen via Maastricht, Roermond, Nijmegen, Beneden-leeuwen, Kesteren, Arnhem, Apeldoorn, Hattem, Kampen, Emmeloord en Groningen, maar HOV GD gaat van Arriva naar Qbuzz, dus moet je de route aanpassen en via Leeuwarden gaan.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En als Keolis blijft kun je van Coevorden/Steenwijk naar Amsterdam met alleen maar Keolis... En zelfs nog met een omweg via Arnhem en Utrecht is het mogelijk
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat zou misschien opgegaan zijn als het een concessie voor de hele provincie Gelderland zou zijn bijvoorbeeld. Nu is het een concessie van een minderheid van Gelderland en een minderheid van Overijssel.JordiBrabant schreef:Indirect, en idealistisch gezien, hebben de burgers al ervoor gestemd.
Daarnaast moet je je ook afvragen of één college wel een beslissing moet maken waar de 2 opeenvolgende college's niets meer aan kunnen veranderen...
Maar tot zo ver het filosofisch uitstapje
Ik ben vooral benieuwd wat het voor het lijnnet (en de bijbehorende frequenties) betekend.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Keolis is de winnaar, zojuist verscheen op het Intranet daar een bericht over
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
https://www.keolis.nl/over-ons/nieuws/k ... echt-en-in
Keolis wint de aanbesteding IJssel-Vecht. Keolis gaat in deze concessie met 300 elektrische bussen rijden.
Keolis wint de aanbesteding IJssel-Vecht. Keolis gaat in deze concessie met 300 elektrische bussen rijden.
Basislijn
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8788
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Netjes Keolis! *bus*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 25-05-2024 --> 194 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 25-05-2024 --> 194 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
KEOLIS *bus*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9200
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Waar ik op had gehoopt! Keolis! *bus*
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat wordt gebak morgen!
Of zal het RRReistevlaai worden
Of zal het RRReistevlaai worden
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
RRRmariakaakjes ;)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten