Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Normaal gesproken rijdt deze de hele dag. Als je nog meer info wil moet je het maar zeggen (wanneer het druk of rustig is bijvoorbeeld )
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Zoals het er nu naar uit ziet rijdt Syntus gewoon volgens de normale maandag t/m vrijdag dienstregeling. Al heb ik zo mijn twijfels of bepaalde lijnen dan wel rijden:
7 Station - Oosterenk
8 Station - Stadion
9 Station - Deltion
12 Station - Zwartewaterallee
En lijnen 609, 629, 649, 660, 664 & 668.
In de lijnfolders & online data staat dat deze lijnen gewoon zouden rijden maar dat betwijfel ik.
Als de capacity dan toch gaat rijden op 5 mei en de lijnen hierboven niet gaan rijden verwacht ik dat je deze of op lijn 29/83 of op lijn 40 tegen zou kunnen komen. Hier reden voorgaande jaren wel eens gelede bussen van de Veluwe op. Echter is de Capacity nog nooit ingezet op een streeklijn.
7 Station - Oosterenk
8 Station - Stadion
9 Station - Deltion
12 Station - Zwartewaterallee
En lijnen 609, 629, 649, 660, 664 & 668.
In de lijnfolders & online data staat dat deze lijnen gewoon zouden rijden maar dat betwijfel ik.
Als de capacity dan toch gaat rijden op 5 mei en de lijnen hierboven niet gaan rijden verwacht ik dat je deze of op lijn 29/83 of op lijn 40 tegen zou kunnen komen. Hier reden voorgaande jaren wel eens gelede bussen van de Veluwe op. Echter is de Capacity nog nooit ingezet op een streeklijn.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wat een feest die wegafsluiting van de Willemskade.. gistermiddag grote vertragingen, waarbij +15 niet ongebruikelijk was. Dit komt vooral door het autoverkeer wat massaal via de Katerdijk <> ... <> Burgemeester van Rooijensingel lijkt te kiezen, dit heeft nogal een 'vertragend effect' op het OV.
Lijn 74 (van OV Regio IJsselmond) gaat voortaan alleen nog maar via de Katerdijk rijden (volgt route van lijn 71). Alleen lijn 6 zal in de toekomst de IJsselhallen bedienen.
Lijn 74 (van OV Regio IJsselmond) gaat voortaan alleen nog maar via de Katerdijk rijden (volgt route van lijn 71). Alleen lijn 6 zal in de toekomst de IJsselhallen bedienen.
-
- Berichten: 330
- Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 16:03
- Locatie: Zelhem
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Kom eens op een Duitse feestdag rond 17.00 in Enschede, dan is +15 nog niks :') heb al eens +20 gehad tussen centraal en van Heekplein, hemelsbreed amper een kilometer :')
Laatst gewijzigd door Zugführer op wo 19 apr 2017, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
De halte voor de Deltion-lijnen blijft waar die nu is, aan de overzijde van de weg. Dit totdat het nieuwe busstation klaar is aan de andere kant van het station. De halte wordt wel een paar meter naar achteren verplaatst op verzoek van de ABN, zodat de toegang niet belemmert wordt.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat heb ik vorige week al gemerkt ja... Was geen boom meer die in de weg zat bij het in-/uitstappen bij de achterdeuren van een amba *O*
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dit betekend dus ook dat de scholierenliinen rijden (dus ook lijn 7, 8, 9 & 12 In Zwolle) tenzij anders vermeld onder de dienstregelingstabel. Verder zullen er waarschijnlijk nog versterkingsritten buiten de spits plaats vinden rondom Zwolle vermoedelijk op de lijnen 29, 40, 83, 100, 202 & 203Op Bevrijdingsdag, vrijdag 5 mei, rijden een aantal buslijnen van Syntus een aangepaste dienstregeling. Hieronder een overzicht van de dienstregeling die gereden wordt.
De bussen van Syntus Overijssel, inclusief de stadslijnen in Zwolle, rijden als op vrijdag (schoolperiode)
Voordelig 5 mei Ticket
Syntus biedt reizigers op 5 mei het speciale ‘5 mei Ticket’. Een € 5,- dagretour naar bijvoorbeeld de Bevrijdingsfestivals in Zwolle of Wageningen of naar het Dance4Liberation festival in Zwolle. Het 5 mei Ticket is te koop via de Syntus app (te downloaden in Play Store en App Store).
Extra bussen festivals Zwolle (Park de Wezenlanden en Dance4Liberation)
In Zwolle worden twee festivals gehouden: het Bevrijdingsfestival (locatie Centrum/Park de Wezenlanden) en het Dancefestival ‘Dance4Liberation’ (locatie evenemententerrein Grote Voort). Naast langere bussen worden er extra bussen ingezet van en naar Zwolle.
De looptijd vanaf het station naar beide festivalterreinen is ongeveer 10 minuten.
;
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Netjes hoor, toch eens een pluim voor Syntus. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Het cynisme spat van je post af Isadora. Ik reis zelf dagelijks met Syntus en ondervindt eigenlijk nooit grote problemen. Syntus heeft in Apeldoorn al jaren een van de beste stadsdiensten van Nederland. Dat Utrecht nou zo moeilijk is, wordt ook wel 20x haarfijn uitvergroot. Maar net of Connexxion en Arriva nooit fouten maken...
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Zeg dat maar eens in het Utrechttopic..
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
De stadsdienst van Apeldoorn is niet de maatstaaf voor de gehele concessie Veluwe (want van de Valleilijn is niemand onder de indruk). Net zoals de stadsdienst Amersfoort dat gelukkig ook niet is voor de hele concessie Utrecht (daar gaat het in de Ronde Venen best goed). Er is niet een vervoerder die er met kop en schouder bovenuit steekt, het is allemaal gemiddeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat ben ik met je eens Suus.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Nou ik reis dagelijks in Midden-Overijssel en er zijn hier nooit echt noemenswaardige dingen. Meeste rijdt op tijd geen of weinig uitval. Alleen af en toe een paar bussen in de spits die veel vertraging hebben (zie 166 naar Zwolle thv Wijthem) maar ook die vertragingen zijn geen dag hetzelfde.
Als ze even geen eigen bus hebben zie je vaak Gebo tours die dan een paar ritten in de ochtendspits rijden.
En lijn 9 in Zwolle is altijd al aparte lijn met veel wisselend materieel en vertrekken als de bus vol is ook al is de bus te vroeg
Als ze even geen eigen bus hebben zie je vaak Gebo tours die dan een paar ritten in de ochtendspits rijden.
En lijn 9 in Zwolle is altijd al aparte lijn met veel wisselend materieel en vertrekken als de bus vol is ook al is de bus te vroeg
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
En zoals hierboven gezegd dat het in Utrecht nou niet allemaal even soepel loopt en de communicatie vanuit Syntus en er nog wel eens wat mis gaat, betekend nog niet dat het er op de Veluwe, In Twente en Midden-Overijssel net zo slecht aan toe gaat als in Utrecht.isadora schreef:Netjes hoor, toch eens een pluim voor Syntus. :pos:
En jullie mogen in Utrecht al blij zijn met de extra bussen vanuit de andere concessies want die zitten daardoor ook behoorlijk krap met bussen.
Maar dat het in Utrecht nog niet allemaal goed loopt is zeker voor een groot deel niet de schuld van Syntus. Die ligt deels ook bij Connexxion en de provincie zelf. Want een maand voor het ingaan pas weten dat je moet gaan rijden is voor de voorbereiding natuurlijk wel erg weinig.
En wat regenmaker ook al zei andere vervoerder maken ook wel fouten. Arriva had/heeft In Limburg ook nog steeds niet alles op de rit.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik meen het, echt waar ik meen het echt hoor.regenmaker schreef:Het cynisme spat van je post af Isadora............
Het bericht van cassie127, dat erboven staat, is een erg positief bericht.
Zo veel bussen voor Bevrijdingsdag in Zwolle, erg goeie service. :pos: (twee zijn me dan net weer te veel).Dit betekend dus ook dat de scholierenliinen rijden (dus ook lijn 7, 8, 9 & 12 In Zwolle) tenzij anders vermeld onder de dienstregelingstabel. Verder zullen er waarschijnlijk nog versterkingsritten buiten de spits plaats vinden rondom Zwolle vermoedelijk op de lijnen 29, 40, 83, 100, 202 & 203
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Complete onzin om op Bevrijdingsdag de scholierenlijnen te laten rijden. Aangezien alle scholen (voortgezet onderwijs, MBO en HBO) in Zwolle deze dag gesloten zijn.
Verder ben ik benieuwd of Syntus wel de capaciteit heeft om deze versterkingsritten te rijden, zo veel extra materiaal is er namelijk niet..
Verder ben ik benieuwd of Syntus wel de capaciteit heeft om deze versterkingsritten te rijden, zo veel extra materiaal is er namelijk niet..
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Misschien worden er bij Gebo tours touringcars ingehuurd zoals nu ook gebeurt voor versterkingsritten?? Maar ik weet niks zeker.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Zou dan een duur grapje worden. Leeg rond rijdende scholierenlijnen in Zwolle en een touringcar bedrijf inhuren om eventueel versterkingsritten te gaan rijden.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
De scholierenliinen rijden boor het grootste deel met touringcars. Ook paar omlopen op lijn 8, 9 & 12
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat lijn 10 in Zwolle opgeheven is. Heb ze sinds de ingang van de nieuwe dienstregeling niet meer zien rijden. Ook niet als bussen met een andere tekst er op.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Is inderdaad met ingang van 11 december opgeheven omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt.
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 18 mei 2017, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: het vorige bericht hoef je niet te quoten
Reden: het vorige bericht hoef je niet te quoten
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Volgens een nieuwsartikel zal lijn 4 Deventer - Raalte per december dit jaar worden opgeheven en vervangen door een buurtbus.
http://www.sallandcentraal.nl/buslijn-4 ... nter-stopt
http://www.sallandcentraal.nl/buslijn-4 ... nter-stopt
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wauw :')
Ik ga er wel van uit dat tot Schalkhaar een gewone bus blijft rijden, daar wordt het te krap om met een buurtbusje te gaan rijden.
Ik ga er wel van uit dat tot Schalkhaar een gewone bus blijft rijden, daar wordt het te krap om met een buurtbusje te gaan rijden.
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Raalte - heeten kan prima een buurtbus zijn Heeten - Deventer niet
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten