CamilleKreemers schreef:Wat zijn precies de wijzigingen in deze concessie?
Tot zo ver ik weet heeft syntus heeft nog geen officiële wijzigingen op haar site staan. vorig jaar werd Overijssel bekend op 14 november dus verwacht nu ook weer november.
CamilleKreemers schreef:Wat zijn precies de wijzigingen in deze concessie?
VEEL KLACHTEN OVER SYNTUS BUSLIJN 40 TUSSEN MEPPEL EN ZWOLLE
Reizigers van buslijn 40 tussen Meppel en Zwolle klagen steen en been over de drukke bussen in de ochtendspits. Het is zo druk dat mensen niet eens meer meegenomen worden. De bussen rijden in volle vaart langs de halte met wachtende reizigers heen.
Meer informatie
baszwl schreef:Naar ik in de wandelgangen heb begrepen komt er per dienstregeling 2015 één gelede aardgasbus van Syntus Gelderland over naar Syntus Overijssel.
MdJ schreef: En werkelijk NIEMAND gaat een 7 jaar oude afgeschreven storingsgevoelige(!) eerste serie gelede aardgaswagens onderhouden.
flipje schreef:baszwl schreef:Naar ik in de wandelgangen heb begrepen komt er per dienstregeling 2015 één gelede aardgasbus van Syntus Gelderland over naar Syntus Overijssel.MdJ schreef: En werkelijk NIEMAND gaat een 7 jaar oude afgeschreven storingsgevoelige(!) eerste serie gelede aardgaswagens onderhouden.
We kunnen er dus vanuit gaan dat deze gelede een (ex-Arriva) MAN of Mercedes zal worden. Baszwl ook enig idee of ze deze bus zullen gaan omstickeren?
baszwl schreef:Naar ik in de wandelgangen heb begrepen komt er per dienstregeling 2015 één gelede aardgasbus van Syntus Gelderland over naar Syntus Overijssel.
starx schreef:Kennelijk zijn vervoerder en provincie toch wat te enthousiast geweest met het wegbezuinigen van het gelede materieel uit Overijssel.
Eigenlijk vind ik het wel vreemd dat lijn 40 in het lijstje staat om geschrapt/gedegradeerd te worden. Zo slecht presteert die buslijn nou ook weer niet, als ik dit zo lees (of gaat dat schrappen vooral om het deel boven Meppel?).
Terug naar “OV in Oost-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten