Losse chipkaart is al op in Wijchen

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door Ardan »

Ja, wat anders? JIJ kunt er niks aan doen dat de automaten kapot zijn.
Ik doe ook maar wat
verfmeer
Berichten: 783
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:31

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door verfmeer »

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als de poortjes van een station dan dicht zijn. Dan kan je niet eens bij de conducteur komen.
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door WSM »

Ardan schreef:Ja, wat anders? JIJ kunt er niks aan doen dat de automaten kapot zijn.
Er zijn ook andere manieren om aan een geldig vervoerbewijs te komen. De conducteur is geen kaartjesautomaat.
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
benza

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door benza »

WSM schreef:
Ardan schreef:Ja, wat anders? JIJ kunt er niks aan doen dat de automaten kapot zijn.
Er zijn ook andere manieren om aan een geldig vervoerbewijs te komen. De conducteur is geen kaartjesautomaat.
Wat dan? Geen automaat, geen ns-balie, geen mogelijkheiden op een sms ticket te kopen? Ik zie niet zoveel andere keuzen!?
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door marlies »

WSM schreef:
Ardan schreef:Ja, wat anders? JIJ kunt er niks aan doen dat de automaten kapot zijn.
Er zijn ook andere manieren om aan een geldig vervoerbewijs te komen. De conducteur is geen kaartjesautomaat.
Volgens mij heeft het influisterende duiveltje op de schouder van Timo Huges een account op dit forum...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door Freek »

Officiële beleid in het geval van een storing aan de kaartautomaat is dat er een omroep volgt en dat de reiziger zich moet melden bij de HC die vervolgens een UVB zonder toeslag uitschrijft.

Overigens is de automaat in Wijchen niet leeg geweest maar heeft dat ding tijdelijk door een samenkomst van omstandigheden geen eenmalige chipkaarten kunnen uitgeven. Exacte tijd weet ik niet meer het is eerder een half uur geweest dan een dag.
groningen
Berichten: 1448
Lid geworden op: za 25 dec 2010, 16:15

Re: Losse chipkaart is al op in Wijchen

Bericht door groningen »

Op station Wijchen is de hele week het loket geopend voor wegwerp chipkaarten Wijchen-Nijmegen (alleen retour) €5,60,- contant / pin.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten