Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
NS-Reiziger schreef: Persoonlijk zie ik meer in die Emperbocht, met een verdubbeling en electrificatie van Apeldoorn - Zutphen. ...
Nieuw eilandperron maken (zie Hilversum) en je hebt een volledig kruisingsvrij emplacement.
Waar moet dan een eiland perron komen? In Apeldoorn of in Voorst-Empe?
Fles schreef:
Hebben ze daar (=Immenbergweg) een bordje hangen? Of hoef ik er niet heen?
Ja, er hangt een bordje, maar verder is er niet veel te zien (tenzij je van saaie grijze snelwegviaducten houdt ).
Ronzol schreef:
@Justin. halte Immenbergweg is alleen maar een halte voor de VSM vanwege de camping die daar ligt. Camping betekent toeristen en toeristen betekent inkomsten voor de VSM maar in princiepe kunnen alle halte overgeslagen worden op die lijn, alleen Eerbeek geef ik kans op een rendabele halte.
Beekbergen kan ook wel bediend worden wat mij betreft. Kunnen de toeristen ook makkelijker naar het depot van de VSM. En dan heeft Lieren gelijk een nieuwe HOV-verbinding erbij.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
In het internaat van de KNGU (gelegen aan de Lage Bergweg, dus heeeel dichtbij halte Immenbergweg, vandaar), zit er in één van de kamers een hele oude foto van een stoomloc bij de halte. Jammer dat ik er sinds 2001 niet meer kom, zou graag dat plaatje willen fotograferen.... Was echt een mooi klassiek plaatje!
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
NS-Reiziger schreef: Persoonlijk zie ik meer in die Emperbocht, met een verdubbeling en electrificatie van Apeldoorn - Zutphen. ...
Nieuw eilandperron maken (zie Hilversum) en je hebt een volledig kruisingsvrij emplacement.
Waar moet dan een eiland perron komen? In Apeldoorn of in Voorst-Empe?
In Apeldoorn, in Voorst-Empe kan volstaan worden met of 1 eilandperron langs beide sporen, of een halte aan de vrije baan met aan elke kant een perron. In Apd heb je met een nieuw eilandperron een kruisingsvrij emplacement met 1 doorlopende hoofdlijn en een kopstation voor de nieuwe lijn. Het stoppertje uit Enschede kan op spoor 1 keren.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.